لوازم تحریر, مقالات

آیا فابر کاستل کیفیت خوبی دارد؟

آیا فابر کاستل کیفیت خوبی دارد؟

Faber Castell یک شرکت آلمانی و خالق محصولات فوق العاده زیبای هنری است ، محصولات هنری اعم از لوازم التحریر دانشجویان و یک هنرمند حرفه ای با تجربه ای فوق العاده! یکی از سوالات مهم درباره این برند معروف لوازم التحریر این است که آیا فابر کاستل کیفیت خوبی دارد؟ باید بگوییم فابر کاستل تولید مداد را از سال 1861 آغاز کرد بنابراین هر شرکتی با سابقه ای درخشان که دهه های متمادی را طی می کند، در رده بالایی قرار خواهد گرفت. مطمئناً ، درصورتی که چنین کالاهایی با کیفیت بالا را برای خود تهیه کردید ، ارزش تاریخی در استفاده از این محصول کاملاً مشهود است.

آیا فابر کاستل کیفیت خوبی دارد؟

اگر به مواد نسبتاً کمی پایبند باشید ، خیلی سریعتر بر آنها مسلط خواهید شد. این بدان معناست که اگر بخواهید ، می توانید بین مدادهای رنگی ، مداد پاستلی ، گرافیت ، جوهر ، زغال چوب و سایر رسانه ها به راحتی جابجا شوید!

این راهنما شامل گزینه هایی است که ما برای هر کسی که می خواهد به سرعت مداد رنگی را تسلط یابد توصیه می کنیم. فرض می کنیم شما یک تازه وارد هستید یا در اوایل ماجراجویی مداد رنگی خود هستید و هدف نجات شما از بسیاری از تحقیقات خسته کننده و هدر دادن پول برای تجهیزات مورد نیاز شما نیست. به ما اعتماد کنید وقتی می گوییم شما می توانید ساعتهای زیادی از زندگی خود را در حلقه های خواندن بررسی مداد رنگی از دست بدهید زیرا درباره این که کدام مارک بهترین است و چرا ، نظرات مختلفی وجود دارد.

تمام مدادهای رنگی از رنگدانه و یک چسب برای نگه داشتن رنگدانه تشکیل شده است تا بتوان آن را روی کاغذ قرار داد. رنگدانه مواد گران قیمتی است! مداد با کیفیت که هنرمندان از آن استفاده می کنند در مقایسه با مداد با کیفیتی که دانشجویان هنر از آن استفاده می کنند حاوی رنگدانه های بیشتر و چسب کمتری است. این بدان معنی است که آنها با فشار کمتری علائم غنی تر و شدیدتری ایجاد می کنند. رنگ آنها می تواند به صورت لایه لایه روی هم قرار گرفته و راحتتر مخلوط شود. همچنین سبک تر هستند. لازم به ذکر است مداد با کیفیت هنرمندان به طور قابل توجهی گرانتر از مداد با کیفیت دانشجویی است.

لوازم التحریر فابر کاستل

مقایسه مداد رنگی های مختلف با فابر کاستل

ما متعهد به تحقیق ، آزمایش و توصیه بهترین محصولات هستیم. ممکن است شما مدادهای رنگی را فقط با نوک قرمز یا آبی بدانید ، اما آنها خیلی بیشتر از این هستند. نوک آنها با ماده ای مومی یا روغنی بسته می شود تا رنگ را در کنار هم نگه دارد و این می تواند تفاوت بین مداد درجه حرفه ای و مداد را که فقط برای سرگرمی طراحی شده است ، ایجاد کند. مدادهای درجه حرفه ای با در نظر داشتن هنرمندان ساخته می شوند ، در حالی که بقیه بیشتر مناسب کودکان و کلاسها یا مبتدیان و بزرگسال مشتاق هستند.

مداد رنگی Prisma color Premier از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. طیف گسترده ای از رنگ ها را ارائه می دهد. این مدادها با کیفیت هنرمندانه هستند ، اما برای مبتدیان نیز مناسب هستند – حداقل مبتدیانی که می خواهند با بهترین مداد رنگی موجود کار خود را شروع کنند. آنها مبتنی بر موم نرم هستند ، بنابراین کیفیت عالی مدادهای پایه روغنی را ارائه نمی دهند ، اما قیمت مدادهای روغنی کاملاً شیب دار است. آنها معمولاً برای غیر از هنرمندان جدی و برجسته ارزش ندارند. این بسته دارای 72 مداد است ، اگرچه بسته به میزان رنگی که می خواهید سایزهای دیگر را از بسته های 24 تایی تا 150 مدادی می توانید خریداری کنید. Prisma color بیش از 75 سال است که محصولات هنری تولید می کند.

آیا فابر کاستل کیفیت خوبی دارد؟

درباره فابل کاستل چه می دانید ؟

طبق گفته فابر کاستل، پلی کروم به “بسیاری از رنگها” ترجمه می شود. این مجموعه فقط 12 مداد را ارائه می دهد ، اما شما می توانید آنها را در 24 ، 60 و حتی 120 قالب مداد خریداری کنید و از کیفیت برتر هنرمند برخوردار هستند. لیدها 3.8 میلی متر هستند و رنگدانه ها بسیار غنی و فاقد اسید هستند. کاربرد نرم است و در برابر شکستگی مقاوم هستند. آنها همچنین ضد آب ، مقاوم در برابر محو شدن هستند و لک نمی شوند. بهتر از همه ، آنها دارای روغن هستند و نه موم. Faber-Castell از سال 1908 در حال طراحی رنگدانه ها و رنگ ها برای محصولات مختلف است ، بنابراین اگر شما یک هنرمند جدی هستید یا حتی آرزو دارید که یکی از آن ها شوید، لازم است با فابر کاستل آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *