کتاب کمک آموزشی, مقالات

ایا کتاب های قلم چی خوب است

ایا کتاب های قلم چی خوب است

به جرات می توان گفت انتشارات قلم چی یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین انتشارات در بین دانش آموزان قدیم و جدید است بنابراین پاسخ به این سوال که ایا کتاب های قلم چی خوب است یا خیر کاملا واضح است چرا که قلم چی یار دیرینه ی همه دانش آموزان است. برای درک بهتر این موضوع لازم است با کتاب های قلم چی بیشتر آشنا شوید.

همان طور که می دانید کتاب های کمک درسی به چند دسته مختلف تقسیم می شوند کتاب های آموزشی که با ارائه تمرین و مثال های بیشتر مطالب را قابل فهم تر می نماید و می توانید از این کتاب ها زمانی که در کلاس درس حضور ندارید استفاده کنید تا مطالب را بیاموزید. کتاب های مبحثی که فقط روی یک مبحث خاص تمرکز می کند و به طور همه جانبه به بررسی آن موضوع می پردازد این کتاب برای دانش آموزانی که در یک مبحث خاص دچار مشکل هستند بسیار مفید است.

کتاب های تست که به دو دسته موضوعی و دوره ای تقسیم می شوند تست های موضوعی همان طور که از نامش پیداست درباره یک موضوع خاص هستند و معمولا از نمونه سوالات تستی کنکور استفاده شده است اما نکته مهم اینجاست که به هنگام خرید کتاب های تست دقت کنید پاسخنامه تشریحی هم داشته باشد زیرا کتاب تست بدون پاسخنامه تشریحی ارزش چندانی نخواهد داشت. کتاب های تست دوره ای برای دانش آموزانی که در هفته های نزدیک به کنکور هستند بهترین انتخاب خواهد بود.

ایا کتاب های قلم چی خوب است

برای تشخیص خوب یا بد بودن کتاب های کمک درسی لازم است با انواع کتاب های انتشارات قلم چی آشنا شوید. همه ما کتاب های آبی قلم چی را به خاطر داریم زیرا در دوران کنکور یکی از کتاب های پرفروش به شمار میرفت. این کتاب با جمع آور تست های کنکور در یک کتاب بسیار معروف شد اما این روزها علاوه بر تست های کنکور، تست های آزمون های آزمایشی قلم چی را نیز پوشش می دهد. شاید این کتاب مناسب برای کسانی که می خواهند یک مطلب آموزشی را یاد بگیرند نباشد زیرا درسنامه آن بسیار مختصر است و فقط صرفا جهت یادآوری و مرور مطالب می باشد.

اگر نام کتاب های سه سطحی قلم چی را شنیده اید حتما از این کتاب برای کنکور خریداری کرده اید چرا که این کتاب فرصت بسیار مناسبی برای جمع بندی مطالب را در اختیارتان قرار می دهد. دلیل انتخاب اسم سه سطحی برای این کتاب سوالات آزمون های آزمایشی و سطح بندی آن ها از ساده، دشوار و دشوار تر است. مهم ترین نکته اینجاست که دانش آموز می تواند با توجه به سطحی که دارد سوالات را انتخاب کند.

و اما ایده جدید قلم چی کتاب های برگزیده قلم چی است زیرا با توجه به افزایش قیمت کتاب های کمک درسی این کتاب با قیمت مناسبی که در بازار اعلام کرده است توانسته ایده موفقی باشد در حقیقت این کتاب همان کتاب آبی قلم چی است که برای یک درس ارائه شده است به جرات می توان گفت این کتاب یکی از مقرون به صرفه ترین انتخاب هاست.

آشنایی با انواع کتاب های کانون

کتاب های سبز قلم چی مانند سایر کتاب های تست هستند و از درسنامه مفصل تری نسبت به کتاب های آبی قلم چی برخوردارند. کتاب های جمع بندی قلم چی برای ماه های اردیبهشت و خرداد طراحی شده است و همان طور که از نامش پیداست مناسب برای جمع بندی مطالب است. اگر می خواهید خود را برای امتحانات نهایی آماده کنید می توانید از کتاب های پرتکرار قلم چی استفاده کنید چرا که این کتاب برای موفقیت شما در امتحانات نهایی منتشر شده است و با ارائه سوالات پرتکرار شما را برای امتحانات آماده می سازد لازم به ذکر است این کتاب هیچ گونه درسنامه ای ندارد و فقط از آن به عنوان بانک سوالات نهایی می توان استفاده نمود.

کتاب جامع قلم چی تمامی اهداف را در نظر گرفته است و آموزش، تمرین و تست را در این کتاب گنجانده همان طور که می دانید سایر انتشارات ها هم از این سری کتاب ها منتشر کرده اند بنابراین بنا به سلیقه دانش اموز انتخاب ها متفاوت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *