بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی

بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

شاید به جرات بتوان گفت یکی از دوره های مهم و با اهمیت برای دانش آموزان دوران دبیرستان است چرا که تعداد دروس در این دوره بیشتر از قبل خواهد بود بنابراین مدت زمان و مطالعه بیشتر همین طور آمادگی برای کنکور از دغدغه های دانش آموزان در این دوران خواهد بود. البته این روزها استفاده از کتاب های کمک درسی تا حدی از این نگرانی ها کاسته است اما باز هم انتخاب بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی یا ریاضی کار ساده ای نیست چرا که تعداد کتاب ها در پایه دهم تا دوازدهم افزایش یافته همین طور تعداد انتشاراتی که اقدام به تالیف و انتشار کتاب های کمک درسی می کنند کم نیست!

اما لازم است یادآور شویم انتخاب کتاب کمک درسی در پایه دهم تا دوازدهم فقط از طریق خود دانش آموز میسر است زیرا هر فرد نقاط ضعف و قوت خود را بهتر می داند و برای تقویت نقاط ضعف لازم است کتابی تهیه شود که بتواند مشکلات و ضعف دانش آموز را پوشش دهد. خوشبختانه این روزها خرید اینترنتی کتاب کمک درسی این امکان را برای دانش آموزان فراهم نموده است تا با جستجوی کتاب مورد نظر و مطالعه توضیحات کوتاهی درباره کتاب تصمیم مناسبی بگیرند.

بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی

انتخاب رشته در پایه دهم یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین تصمیمات هر دانش آموز می باشد چرا که با انتخاب رشته ریاضی، تجربی یا انسانی هر فرد جایگاه و شغل خود را در آینده متصور خواهد شد و در راستای رسیدن به آن مهم تلاش می کند بنابراین استرس ها و نگرانی های این دوران طبیعی است. بعد از انتخاب رشته و داشتن اطلاعات کافی درباره هر یک از رشته ها لازم است بدانید برخی دروس در بین تمامی رشته ها مشترک است و برخی دروس فقط مختص یک رشته خواهد بود.

با علم بر این موضوع می توانید با بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی بیشتر آشنا شوید. بهتر است از کتاب ریاضی دهم که در رشته ریاضی و تجربی مشترک می باشد شروع کنیم شاید کتاب درسی به تنهایی برای درک بهتر مسائل و استدلال آن ها کافی نباشد بنابراین کتاب های کمک درسی می توانند برخی از این خلا ها را کامل کنند. البته این موضوع را در نظر داشته باشید در این دوران دانش آموزان بیشتر به کنکور فکر می کنند بنابراین لازم است از کتاب های تست هم برای تقویت پایه تحصیلی استفاده نمایند.

بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی

کتاب تست ریاضی دهم خیلی سبز از درسنامه کامل، مثال و سوالات به همراه پاسخنامه، همین طور تست های چهار گزینه ای تشکیل شده است که معمولا این کتاب را برای دانش آموزانی که می خواهند در آزمون های آزمایشی شرکت کنند و یا برای ورود به مدارس برتر آماده شوند مناسب می دانند. انتشارات خیلی سبز با در نظر گرفتن تمامی دغدغه های دانش آموزان اقدام به انتشار مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام نمود که نگرانی بسیاری از دانش آموزان پایه دهم برای امتحانات نیمسال اول و دوم را برطرف نمود.

معرفی کتاب های پایه دهم تجربی

کتاب زیست شناسی یکی از دروس تجربی است که از پایه دهم به مجموعه کتب درسی دانش آموزران رشته تجربی اضافه می شود. در حقیقت این کتاب ادامه دهنده درس علوم در مقاطع گذشته است که در پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم با نام زیست شناسی ارائه شده است. انتخاب بهترین کتاب زیست شناسی دهم تجربی با توجه به نیاز هر دانش اموز متفاوت است چرا که برخی از دانش آموزان قصدشان از تهیه کتاب کمک درسی موفقیت در امتحانات نیمسال اول و دوم است که در این صورت کتاب کمک درسی ماجراهای من و درسام یکی از انتخاب های پرطرفدار خواهد بود.

بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی

البته که انتشارات گاج هم از این گوی رقابت جا نمانده و با انتشار کتاب کمک درسی سیر تا پیاز زیست شناسی توانسته در دل بسیاری از دانش آموزان جا باز کند البته که دلیل این همه محبوبیت آموزش کامل مفاهیم و ارائه نکات کلیدی کتاب درسی به همراه سوالات تستی برگرگرفته از کنکورهای سراسری است. برخی از دانش آموزان به دنبال کتاب های کمک درسی هستند که بدون عنوان هیچ گونه حاشیه فقط به مطالب مهم و کلیدی بپردازد در این صورت می توانید از کتاب زیست شناسی سه بعدی نشر الگو استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
حساب من