بهترین کتاب کمک درسی فیزیک دهم تجربی

بهترین کتاب کمک درسی فیزیک دهم تجربی

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

دانش آموزان برای فرار از درس خواندن بهانه های مختلفی دارند که یکی از آنها این است که فلان درس در آینده و زندگی ما کاربردی ندارد بنابراین برای چه باید آن را یاد بگیریم اما حقیقت این است که هر درسی در آینده ما تاثیرگذار است به عنوان مثال درس فیزیک به طور کامل با زندگی روزانه ما عجین شده است. تمامی وسایل برقی و لوازمی که از آن استفاده می کنیم با قوانین فیزیک ساخته شده اند بنابراین در مطالعه درس فیزیک کاهلی نکنید چرا که در آینده برایتان کاربردی خواهد بود به سایت زودر مراجعه کنید بهترین کتاب کمک درسی فیزیک دهم تجربی را خریداری نمایید البته اگر در پایه دهم هستید و رشته شما تجربی است!

بهترین کتاب کمک درسی فیزیک دهم تجربی

اگر در رشته تجربی تحصیل می کنید حتما می دانید که درس فیزیک یکی از دروس اصلی و مهم این رشته است. ما در اینجا برخی از کتاب های کمک درسی شاخص را به دانش آموزانی که قصد خرید کتاب کمک درسی برای تقویت خود در این درس دارند را معرفی می کنیم البته ناگفته نماند انتخاب کتاب کمک درسی برای هر دانش آموز متفاوت است زیرا نقاط ضعف و قوت دانش آموزان با یکدیگر تفاوت دارد.

شاید شما هم جزو آن دسته از دانش آموزانی هستید که نگرانی امتحانات پایان ترم را دارید و همیشه این استرس و نگرانی مانع از موفقیت شما در آزمون ها می شود توصیه ما به شما این است که از سری کتاب های ماجراهای من و درسام برای آمادگی در امتحانات استفاده نمایید چرا که انتشارات خیلی سبز با انتشار کتاب ماجراهای من و درسام فیزیک دهم تجربی تمرین ها و مثال های زیادی مشابه سوالات امتحانی را در این کتاب گنجانده است که شما را هر چه بیشتر در فضای امتحان قرار دهد و نگرانی و استرس را از شما دور سازد.

و اما از دیگر دغدغه های دانش آموزان دهم موفقیت در کنکور است و معمولا دانش آموزانی که قصد رسیدن به رتبه های بالا را دارند از پایه دهم تست زنی را شروع می کنند بنابراین خرید کتاب تست فیزیک دهم می تواند در آمادگی شما برای کنکور بسیار موثر باشد. گاهی اوقات ممکن است دانش آموزان در کلاس و با تمرینات کتاب نتوانند مطلب آموزشی را به خوبی درک کنند بنابراین به یک کتاب کار در کنار کتاب درسی نیاز دارند تا با تمرینات بیشتر و مثال های اضافی مطلب را قابل فهم تر نماید. اگر شما جزو آن دسته دانش آموزانی هستید که در کلاس فیزیک نیاز به تمرین بیشتر دارید کتاب کار خیلی سبز را تهیه نمایید.

جمع بندی بهترین منابع فیزیک دهم

یکی از دلایل موفقیت دانش اموزان در کنکور استفاده از منابع مناسب و مفید مانند کتاب کمک درسی می باشد همان طور که می دانید بیشتر کتاب های کمک درسی دارای دو بخش درسنامه و تست هستند که هر دو بخش برای دانش آموزان و داوطلبین کنکور بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. فیزیک یکی از دروس کاربردی در زندگی روزمره انسان هاست و همچنین از دروس مهم و اصلی برای دانش آموزان تجربی و ریاضی است که می تواند در تعیین سرنوشت آن ها بسیار تاثیر گذار باشد.

بنابراین توصیه می شود اگر در این درس احساس ضعف می کنید با شناخت کامل ضعف ها اقدام به خرید کتاب کمک درسی نمایید تا با استفاده از این منابع ضعف ها را تبدیل به قوت نمایید. دانش آموزان برای موفقیت در کنکور ابتدا لازم است تمامی مطالب آموزشی کتاب درسی را به طور کامل بیاموزند و از متاب های کمک درسی و دیگر منابع به عنوان تکمیل کننده مطالب کتاب استفاده نمایند بنابراین از این موضوع غافل نشوید که کتاب درسی و کتاب های کمک درسی در کنار هم می توانند تاثیرگذار باشند.

شاید لازم است به معرفی کتاب میکرو فیزیک دهم گاج هم بپردازیم زیرا یک منبع عالی برای مطالعه می باشد. با ارائه درسنامه دانش آموزان را با مبحث آموزشی آشنا می سازد و در یادگیری بهتر و بیشتر به دانش آموزان کمک می کند همین طور با ارائه تعدادی سوال میزان یادگیری دانش آموز را محک می زند و البته که سوالات تستی را هم فراموش نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
حساب من