فرق مداد رنگی ارزان و گران در چیست ؟

فرق مداد رنگی ارزان و گران در چیست ؟

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

چرا نوک مداد رنگی مدام می شکند؟ اگر شما هم از خود این سوال را می پرسید و به تازگی مدادرنگی خریداری کرده اید که مدام مجبور به تراشیدن آن هستید زیرا نوک مداد رنگی با کوچکترین فشاری می شکند! با زودر همراه شوید زیرا در این مطلب قصد داریم بگوییم فرق مداد رنگی ارزان و گران در چیست و چرا نوک مداد رنگی زود می شکند ؟

برای اینکه بدانید چگونه مدادهای رنگی خود را نشکنید ، باید متغیرهایی را که باعث شکسته شدن مدادهای رنگی می شود ، درک کنید. اینکه نوع مداد چقدر مهم است ، نحوه نگهداری و نحوه کار با مداد رنگی می تواند خلاقیت و لذت بی حد و حصر فراهم کند.

فرق مداد رنگی ارزان و گران در چیست ؟

عامل شکستن مداد رنگی ، مدادهای رنگی ارزان است زیرا این مداد رنگی ها با فرآیند ساخت و چوب سطح پایین تر ساخته می شوند که این مسئله می تواند از کیفیت محصول کم کند و نارضایتی را بیشتر کند. استفاده از مداد رنگی با استفاده از نام تجاری ثابت مداد رنگی به سه دسته با پایه موم و محلول در آب تقسیم می شود به این معنی که در هنگام تراش یا رنگ آمیزی و نقاشی با آن ، مداد در معرض شکستگی کمتری خواهد بود. دلایل این امر این است که از مواد با کیفیت بالاتر ساخته خواهد شد.

مدادهای رنگی پایه روغن از ترکیب روغن و موم برای اتصال رنگدانه رنگی استفاده می کنند. این بدان معنی است که سرب آنها نسبت به مداد مومی کمی محکم تر است اما به اندازه مداد گرافیت محکم نیست. این همچنین بدان معنی است که سرب مدادهای روغنی نقطه تیزتری نسبت به مداد مومی دارد و به همین راحتی نمی شکند.

به گفته بسیاری از هنرمندان مداد Faber-Castell Polychromos از بهترین مدادهای روغن پایه در جهان است که در طیف وسیعی از رنگها و اندازه بسته ها موجود است. آنها بسیار محبوب هستند زیرا علی رغم اینکه توسط یک مارک برتر ساخته شده اند ، قیمت آنها کاملاً رقابتی است. همین طور مداد رنگی Caran d’Ache Pablo از نظر اعتبار بهترین مداد رنگی روغنی است که می توانید خریداری کنید. می توان آنها را روی مواد مختلفی که مقاوم در برابر آب هستند و از استحکام بسیار خوبی برخوردارند استفاده کرد. همچنین قیمت آنها نسبت به مداد Fabch-Castell Polychromos اندکی گران تر است.

چگونه می توان مداد رنگی را بدون شکستن تیز نمود؟

امیدواریم تا به اینجا متوجه شده باشید فرق مداد رنگی ارزان و گران در چیست ؟ بسیاری از افراد با تیز کردن نوک مداد رنگی دست و پنجه نرم می کنند زیرا سرب نرم مومی به راحتی شکسته می شود که بسیار ناامید کننده است. با این وجود یک راه حل ساده برای تراشیدن مداد رنگی وجود دارد که منجر به شکستن سرب نشود.

اولین چیزی که شما نیاز دارید یک تراش خوب است ، ترجیحاً یک تراش مخصوص مداد رنگی تهیه کنید. دومین کاری که باید انجام دهید تغییر روش استفاده از تراش است. معمولاً هنگام تراشیدن مدادهای گرافیتی ، مداد را در تیزکن وارد می کنید و مداد را می چرخانید. مشکلی که در این روش در هنگام تراشیدن مداد رنگی وجود دارد این است که تیغه تراشنده می تواند در سرب مومی نرم بچسبد و منجر به شکستن شود.

راه حل این است که مداد را داخل تراش کنید اما این بار مداد را ثابت نگه دارید و تیزکن را به آرامی دور مداد بچرخانید. به این ترتیب تیغه تراش بدون اینکه در آن فرو برود به دور مداد نرم می چرخد. در ابتدا ممکن است کمی عجیب باشد اما قطعاً موثر است.

نظرات کاربران درباره مداد رنگی ارزان و گران ؟!

گاهی اوقات برای درک بهتر مسائل و یافتن پاسخ مناسب بهتر است به بررسی نظرات کاربران و کسانی که از مدارنگی گران قیمت و ارزان خریداری کرده اند استفاده نمود تا بتوان با توجه به تجربیات آن ها برای خرید لوازم التحریر و مداد رنگی اقدام نمود در اینجا از کاربران سوال می کنیم فرق مداد رنگی ارزان و گران در چیست :

از نظر لیلا که از مداد رنگی ارزان استفاده کرده است این سوال کمی بی معنی بود چرا که لیلا معتقد است افرادی که در سطح یک هنرمند حرفه ای نیستند نیازی به خرید مداد رنگی های گران قیمت ندارند و ترجیح لیلا بر این است که با مداد رنگی های ارزان قیمت شروع کند لیلا می گوید متوجه شدم که برخی از برندها هر دو نوع را تولید می کنند. من واقعاً یک مبتدی هستم و واقعاً نمی توانم تفاوت زیادی را مشاهده کنم به همین خاطر از مداد رنگی ارزان قیمت استفاده می کنم.

من ترانه هستم و در ابتدای کار یک مجموعه بسیار ارزان از مداد رنگی خریدم و از نحوه رنگ آمیزی آنها خوشم نیامد. سرب بسیار سخت بود و برای به دست آوردن یک نوع رنگ فشار زیادی لازم بود. بنابراین مداد رنگی های با کیفیت بهتری خریدم که البته گران تر هم بود و متوجه شدم که سرب بسیار نرمتر است و فشار کمتری برای به دست آوردن همان کیفیت رنگ روی کاغذ نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
حساب من