مقایسه کتاب های کمک درسی

مقایسه کتاب های کمک درسی

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

شاید یکی از نقاط مثبت و مزایای خرید آنلاین مقایسه کتاب های کمک درسی با یکدیگر باشد. چرا که چند سالی است خرید و استفاده از کتاب های کمک درسی به عنوان یک منبع معتبر در بین دانش آموزان رایج گشته است زیرا درک مطالب و مفاهیم درسی را برای آن ها ساده تر نموده است. در این بین برخی از انتشارات با تنوع بالای کتاب های کمک آموزشی از دیگر رقبان پیشی گرفته اند و شاید گاهی اوقات این تنوع سبب سردرگمی شود و انتخاب و تصمیم گیری را برای دانش آموز دشوار نماید. در این شرایط لازم است به مقایسه کتاب های کمک درسی و انتشارات مختلف با یکدیگر بپردازیم.

مقایسه کتاب های کمک درسی با یکدیگر کار ساده ای نیست اما در فروشگاه های آنلاین این کار به سادگی انجام می شود و شما می توانید با انتخاب دو کتاب آن ها را از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه نمایید. زودر در این مطلب سعی دارد برخی از کتاب های کمک درسی انتشارات مختلف را با یکدیگر مقایسه نماید تا روش مقایسه درست و انتخاب مناسب کتاب را با شما به اشتراک گذاشته باشد.

مقایسه کتاب های کمک درسی

برای مقایسه کتاب های کمک درسی ابتدا دانش آموز باید درسی را که می خواهد برای آن منبع آموزشی تهیه نماید مشخص کند سپس هدف خود از خرید را تعیین نماید چرا که هر دانش آموز با دیگری تفاوت دارد و ممکن است نیازهای هر دانش آموز نیز با دیگری تفاوت داشته باشد پس قبل از مقایسه ابتدا تعیین کنید برای کدام درس و به چه منظور قصد خرید کتاب کمک درسی را دارید؟ البته این شرایط مقایسه زمانی ایجاد خواهد شد که شما کتاب کمک درسی خاصی مد نظرتان نباشد و فقط برای تقویت ضعف های خود در یک درس نیاز به خرید کتاب کمک درسی داشته باشید.

شاید سال هاست که به دنبال راه حلی هستیم تا مطالب را به خاطر بسپاریم به جای گوش دادن به پادکست ، که شامل یادگیری شنیداری است ، راهی برای تمرین اطلاعات به صورت شفاهی و بصری پیدا کنید. این ممکن است شامل توصیف آنچه آموخته اید برای یک دوست ، یادداشت برداری یا ترسیم نقشه ذهنی باشد. با یادگیری بیش از یک روش ، دانش را در ذهن خود تقویت می کنید.

به گفته یکی از محققان: “هرچه مناطق بیشتری از مغز اطلاعات مربوط به یک موضوع را ذخیره کنند ، ارتباط بیشتری بین آنها وجود دارد. این افزونگی به این معنی است که دانش آموزان فرصت بیشتری خواهند داشت تا همه داده های مرتبط را از مناطق ذخیره سازی متعدد خود در پاسخ به یک نشانه واحد جمع آوری کنند. این ارجاع متقابل داده ها، به این معنی است که ما یاد گرفته ایم ، نه اینکه فقط به خاطر بسپاریم.”

انتخاب منابع آموزشی مناسب از انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز با تعدد و تنوع بالای کتاب های کمک درسی انتخاب را برای دانش آموزانی که هیچ گونه اطلاعاتی درباره کتاب کمک درسی مد نظرشان ندارند دشوار نموده است بنابراین لازم است ابتدا درباره طبقه بندی کتاب های کمک درسی این انتشارات بیشتر بدانید تا بتوانید راحت تر تصمیم گیری نمایید. اینگونه تصور کنید که یک دانش آموز در درس ریاضی تصمیم به خرید کتاب کمک درسی دارد و فقط می داند که می خواهد از انتشارات خیلی سبز این کتاب را تهیه نماید.

انتشارات خیلی سبز برای دانش آموزان اول دبستان و سایر مقاطع تحصیلی کتاب کار مفهومی ریاضی منتشر کرده است که این کتاب با استفاده از تصاویر رنگی و بیان مطالب و محتواهای آموزشی با ایجاد تمرکز در دانش آموزان توانسته بسیار موفق ظاهر شود. در کنار آن کتاب کمک درسی ماجراهای من و درسام که با هدف 20 گرفتن دانش آموزان طراحی شده است برای کسانی که به دنبال راه حلی برای کمک کردن استرس شب امتحان هستند بسیار مفید است. همین طور کتاب کار انتشارات خیلی سبز که به دانش آموزان کمک می کند تا تمرینات و مثال های بیشتری را تجربه کنند که این کار به تثبیت مطلب در ذهن کمک می کند.

کتاب کار ریاضی اول دبستان انتشارات خیلی سبز همانند کتاب های قصه طراحی شده به طوری که با روحیه دانش آموز کلاس اولی سازگار است و همین موضوع می تواند یکی از دلایل جذب دانش آموز و خرید این کتاب باشد البته که این کتاب با استفاده از ویژگی های مورد علاقه دانش اموز و استفاده از آزمون های زیاد توانسته دلیل اصلی محبوبیت در بین دانش آموزان کلاس اولی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
حساب من