نوشت افزار غیر جوهری

نوشت افزار غیر جوهری

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

زمانی که وارد یک فروشگاه می­ شوید و به قسمت لوازم تحریر می­روید، با انواع لوازم تحریر برخورد می­ کنید از خودکار و مداد گرفته تا کیف و جامدادی. زودر امروز با شماست تا شمارا با انواع لوازم تحریر و نوشت افزار ها آشنا کند. اگر جایی با لفظ نوشت افزار غیر جوهری برخورد کردید، بدانید که منظور چه چیزی است. پس این مقاله رابا زودر همراه باشید.

نوشت افزار

همه می دانیم که یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین فعالیت‌های بشر از گذشته تاکنون عمل نوشتن بوده است. نوشتن از دیرباز به‌صورت حکاکی و ترسیم با زغال شروع‌شده و رفته‌رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی به شکل امروزی درآمده است. به مجموعه ابزاری که جهت نوشتن استفاده می‌شود، نوشت‌افزار گفته می‌شود.

اگر از شما بخواهند اقلام نوشتاری را در دو گروه دسته بندی کنید، چطور این کار ار انجام می دهید؟ از چه نظری آن را به دو گروه متفاوت تقسیم می کنید؟ با فکر کردن به این سوال که چطور می توان اقلام نوشتاری را در دو گروه متمایز دسته بندی کرد؟ به این نتیجه رسیدیم اگر ما بتوانیم دسته بندی خاصی از نوشت افزار ها داشته باشیم، می توانیم به مراتب راحت تر نیاز خود را تشخیص دهیم. اینکه ما به چه نوشت افزاری نیاز داریم و کدام نوع می تواند پاسخگوی نیاز ما باشد.

با همین منطق و استدلال که جلو رفتیم به این نتیجه رسیدیم که اقلام نوشتن را می توان به دو دسته ی نوشت افزار غیر جوهری و نوشت افزار جوهری تقسیم کرد. حال باید به این سوال پاسخ داد که این دسته بندی به درد چه کسی می خورد. همه­ ی ماها می دانیم که کودکی برای اولین بار فضای پیش دبستانی و مدرسه را تجربه می کند، همواره مربیان و معلمان یادآور می شوند که برای این کودکان نوشت افزار غیر جوهری تهیه شود.

همینطور برای تولید کنندگان و واردکنندگان اقلام نوشتاری دسته بندی نوشت افزار های جوهری و غیر جوهری مهم است به این صورت که برای تولید و وارد کردن این اقلام به این موضوع دقت کنند، که جامعه ی آماری کدام یک از این دسته ها بیشتر است تا براساس آن از این اقلام وارد بازار کنند.

اما این دسته از نوشت افزار ها کدام محصول را شامل می شوند؟

  • اتود (مداد مکانیکی)
  • مغز اتود
  • مداد مشکی
  • مداد قرمز

نتیجه گیری

بنابراین با آشنا شدن با این دسته بندی و مواردی که شامل نوشت افزار های غیر جوهری می شود، می توان با دید بازتری به این موضوع نگاه کنیم. اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشیم و حین خرید برای خواهر و برادر کوچکتر یا فرزند کوچکمان به این موضوع توجه داشته باشیم. در فروشگاه زودر می­توانید اقلام نوشتاری اعم از نوشت افزار های جوهری و غیرجوهری را پیدا کنید. این در دسته را در کنار هم ببینید، مقایسه کنید و با اطمینان خاطر خرید راحتی را انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
حساب من