هدیه سازمانی لوازم التحریر

هدیه سازمانی لوازم التحریر

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

“این یک حقیقت است: بهترین ست هدیه سازمانی؛ پک هدیه سازمانی لوازم التحریر است!”

فرهنگ هدیه‌ دادن قدمتی به درازای تاریخ دارد، شاید هدایایی که شاهان به درباریان می‌دادند را بتوان به عنوان اولین نمونه از هدیه سازمانی در نظر گرفت. هدیه سازمانی، هدیه ای است که از جانب مدیران و روسای شرکت به کارکنان و یا شرکای کاری داده می شود و نوعی از ادب و دوستی  و یا احساس اهمیت دادن را منتقل می کند. البته هدیه سازمانی انواع مختلفی دارد و در مناسبت‌ها یا به دلایل گوناگون اهدا می شود، همچنین انتخاب نوع هدیه سازمانی به میزان زیادی به کاربرد آن و هدف شما از دادن آن هدیه بستگی دارد. در ادامه این مقاله به بررسی انواع هدیه سازمانی و جایگاه  پک هدیه لوازم التحریر در میان آنها می‌پردازیم.

هدیه خوش آمدگویی

روز اول کاری در یک مجموعه جدید معمولا با استرس همراه است و افراد زیادی در این روز احساسی از اضطراب و یا سردرگمی را تجربه می کنند. در این میان یک سخن دلگرم‌کننده و یا یک هدیه کوچک از طرف مدیریت مجموعه این احساس را ایجاد میکند که سازمان از نیروهای تازه وارد حمایت می‌کند و احساس خوبی به کارمند جدید می دهد. این هدیه سازمانی می تواند شامل اجزا گوناگونی باشد؛ اما بهترین ست هدیه سازمانی، لوازم التحریر هستند. پک هدیه لوازم التحریر شامل یک تقویم رومیزی و دفترچه و ست خودکار و روانویس است و می تواند در آغاز یک همکاری در محل کار جدید بخشی از نیازهای همکار تازه وارد را برآورده کند. حتی میتوان با ایده‌های خلاقانه و بروشورهای جذاب یا حتی یک نامه به بخشی از پرسش‌هایی که در ابتدای ورود به مجموعه برای هر فرد پیش می‌آید، پاسخ داد. بزرگترین سوال خود من در روز اول کاری همواره این است که” آشپزخونه کجاست؟” 

پک هدیه لوازم التحریر مناسبتی برای روزهای تولد و یا مناسبت های خاص

بسیاری از سازمان‌ها در مناسبت‌های گوناگون مانند  روز زن و یا روز تولد افراد مجموعه، برای کارکنان خود هدایایی در نظر می‌گیرند. هدیه سازمانی می‌تواند شامل گل یا کارت یا هدیه‌ای متناسب با افراد و نیازهایشان باشد. بسیاری هدیه سازمانی لوازم التحریر را ترجیح می‌دهند زیرا که کاربردی تر است و برای سازمان هم از نظر هزینه تفاوت چندانی ایجاد نمی‌کند.

هدیه سازمانی لوازم التحریر مناسبتی بهتر است با توجه به مخاطب آن و سلیقه او خریداری شود. برای مثال بهتر است برای هدیه سازمانی لوازم التحریر روز زن از ست های خودکار به جای هدیه دادن چند خودکار تک استفاده شود. و یا روز معلم را با هدیه دادن پک لوازم التحریر به همراه چند گچ رنگی و فانتزی نوستالژیک جشن گرفت.

 

هدیه تبلیغاتی لوازم التحریر

هدیه تبلیغاتی نوعی از هدیه سازمانی است که در راستای ترویج برند محصول و ثبت برند در ذهن مشتری، از طرف سازمان به مشتریان و یا ذی نفعان تجاری اهدا می‌شود. بازاریابی عصبی  ثابت کرده است که مردم نام و نشان تجاری که مدام پیش چشم آنها باشد را، حتی اگر مستقیما به آن توجه نکنند و در پس زمینه باشد، به خوبی به یاد می‌آورند و این نام‌های آشنا را در انتخاب‌های خود ترجیح می‌دهند.

هدیه تبلیغاتی بهتر است وسیله ای پرکاربرد باشد تا همواره جلوی چشم مشتری باشد. لوازم التحریر تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی، خودکار، دفتر یادداشت و سایر انواع لوازم التحریر تبلیغاتی، انواع ست هدیه سازمانی برای تبلیغات هستند. نکته مهم آن است که این هدیه تبلیغاتی لوازم التحریر باید حتما منقش به نام و برند شما باشند. انتخاب لوازم التحریر تبلیغاتی با نشان برند شما می‌تواند منجر به شناخته تر شدن و تشخیص برند شما شود. همینطور در نمایشگاه‌ها این هدیه ها باعث می‌شوند تا توجه بیشتری به غرفه شما جلب شود و حتی اشخاصی که قصد بازدید از غرفه شما را نداشتند با برند شما آشنا شوند و شاید سری هم به غرفه شما بزنند؛ به شخصه با همین روش با برخی انتشارات آشنا شدم و چندین کتاب از آنها تهیه کردم، این انتشارات به عنوان لوازم التحریر تبلیغاتی نشانه های کتاب (بوکمارک) به بازدید‌کنندگان نمایشگاه کتاب هدیه می‌داد. بهترین نوع هدیه نمایشگاهی، نقشه راهنمای نمایشگاه است. علاوه بر آن انواع لوازم التحریر تبلیغاتی، پوشه و فولدر، هدیه پک خوراکی، ساک های پارچه ای و دستی و خودکار و دفترچه یادداشت و دیگر لوازم التحریر تبلیغاتی با کیفیت، از نمونه های مناسب برای هدیه تبلیغاتی لوازم التحریر هستند.

در انتخاب هدیه نمایشگاهی به هویت و هدف نمایشگاه دقت کنید. در نمایشگاه هایی که به قصد خرید برگزار می شوند مثل نمایشگاه های بهاره بهترین انتخاب انواع ساک دستی و نقشه راهنما هستند. در نمایشگاه های تخصصی، لوازم التحریر تبلیغاتی، مناسب تر است. زیرا هدف این نمایشگاه ها بیشتر کسب تجربه و یادگیری از رقبا است.  همچنین بهتر است برای خرید هدیه سازمانی با یک عمده فروش لوازم التحریر هماهنگ کنید تا بتوانید فرصت مقایسه اقلام گوناگون لوازم التحریر تبلیغاتی و تهیه  هدیه سازمانی لوازم التحریر در کمترین زمان ممکن را داشته باشید.

 

پک هدیه

پک هدیه همایش

اگر شما یک برگزار کننده همایش باشید، حتما پک هدیه همایش را در چک لیست خود دارید. در همایش‌ها معمولا هم پک های تغذیه ای و هم پک هدیه همایش به شرکت‌کنندگان اهدا می شود. پک هدیه همایش معمولا شامل خوراکی، دفترچه یادداشت، خودکار، پوشه، و بروشوری از محتوای همایش است. بهتر است در پک هدیه همایش از لوازم التحریر باکیفیت و کاربردی حتما استفاده شود. زیرا که معمولا افراد در همایش ها به یادداشت برداری می پردازند و هدیه سازمانی لوازم التحریر بهترین هدیه برای آنهاست. عمده فروشی های آنلاین لوازم التحریر برای انتخاب و خرید هدیه سازمانی برای همایش، راهنماهای مناسبی هستند.

یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه سازمانی لوازم التحریر در همایش ها، فولدر ها هستند. این فولدر ها معمولا از جنس چرم مصنوعی ساخته می شوند. تعداد جیب های این فولدر ها و حتی سایز آنها را می توانید به دلخواه خود به یک تامین کننده لوازم التحریر سفارش دهید. همچنین از مدل های آماده پاکت­ دکمه دار یا پوشه­ های تبلیغاتی که در بازار هستند هم می توان استفاده کرد. در این فولدرها، دفترچه یادداشت، خودکار، بروشور، فلش و دیگر اقلام هدیه ای و تبلیغاتی قرار می گیرد. این پاکت­های دکمه ­دار بسیار کاربردی هستند و در همایش ها و یا جلسات گوناگون کاربرد دارند و به عنوان جعبه ای برای اهدا بهترین ست هدیه سازمانی، شما را از تهیه جعبه و یا کیسه  برای هدیه سازمانی لوازم التحریر بی نیاز می کنند. 

هدیه سازمانی لوازم التحریر برای دانش آموزان

پک های هدیه دانش آموزی که مدارس در مناسبت های گوناگون به دانش آموزان اهدا می‌کنند هم نوعی از هدیه سازمانی به شمار می‌رود. این هدیه ها در مناسبت های ملی و یا مذهبی به عنوان یادگاری از دوران تحصیل به دانش آموزان اهدا می‌شود. کاربردی ترین وسیله برای هدیه به دانش آموزان؛ کتاب و دفتر و انواع  لوازم التحریر با کیفیت هستند. علاوه بر آن مدارس معمولا در انتهای هر نیمسال تحصیلی  هدیه ای به دانش آموزان برتر هر پایه اهدا می‌کنند، که باز هم پک هدیه لوازم التحریر دانش آموزی، انتخاب بسیار مناسبی است. بهتر است هدیه لوازم التحریر دانش آموزی از نوع لوازم التحریر جوهری یا کیف و جامدادی باشد تا دوره مصرف طولانی تری داشته باشد و دانش آموزان بتوانند به عنوان یادگاری از دوران تحصیل آن را با خود داشته باشند. خود من یک کلاسور قرمز در دوران دبیرستان از مدیر مدرسه هدیه گرفته ام که تا همین الآن از آن استفاده می کنم. 

بهترین ست هدیه برای مدارس شامل؛ نوشت افزار دانش آموزی مانند ابزار نقاشی و رنگ آمیزی، ابزار خوش­نویسی، کتاب، کلاسور، پوشه، دفتر و دفترچه یادداشت، انواع کیف و جامدادی، لوازم التحریر روی میزکار و مدرسه و روان نویس­ هایی از برندهای یونی­ بال و اشنایدر هستند. تامین کنندگان لوازم التحریر مانند زودر بدون نیاز به جا به جایی زیاد و با قابلیت مقایسه و تامین لوازم التحریرعمده برای خرید هدیه لوازم التحریر دانش آموزی بسیار مناسب هستند زیرا که آسان و کم هزینه تر از سایر گزینه ها  عمل میکنند.

ست هدیه مدیریتی

بالاخره گهی پشت به زین و گهی زین به پشت! گاهی هدیه سازمانی لوازم التحریر از سمت کارکنان به مدیران شرکت اهدا می‌شود،  ست هدیه مدیریتی ممکن است به مناسب خاصی همچون روز تولد مدیر یا به نشانه قدردانی از مدیریت مجموعه باشد. معمولا بهترین ست هدیه برای مدیران ست اداری رومیزی است. این ست مدیریتی از جنس های مختلف و چند پارچه در بازار وجود دارند. بعضی ها لاکچری و چرمی هستند و بعضی مینیمال و چوبی، انتخاب نوع ست اداری و تعداد اقلام آن به عواملی مثل سلیقه فرد و یا نوع فعالیت مجموعه بستگی دارد.  نوع دیگری از هدیه سازمانی لوازم التحریر که اکثر مدیران از دریافت آن شاد می شوند انواع ست خودنویس مدیریتی و روان نویس شیک از برندهایی مانند ست مدیریتی یوروپن، ایپلمات و ملودی هستند، تا در جلسات با مدیران هم رده و شرکای کاری از آن ها استفاده کنند. ممکن است نام و یا برند مجموعه و یا نام شخص هم بر روی ست خودکار خودنویس روانویس حک شده باشد. در همین راستا بعضی مدیران مهرهای شخصی نام خودشان را هم برای چاپ بر روی ست مدیریتی ترجیح می‌دهند. کیف و یا کاور لپ تاپ و ماگ های خاص با طراحی نزدیک به شخصیت شرکت نیز از دیگر انواع ست هدیه مدیریتی، به عنوان لوازم التحریر مدیریتی هستند.

منابع

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C_%D8%B9%D8%B5%D8%A8%DB%8C

https://swagdrop.com/speaker-gifts/

https://jomm.srbiau.ac.ir/article_13536_50549fa71f3093098e0e7b1c5d1de973.pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
حساب من