لوازم تحریر, مقالات

چرا خودکار نمی نویسد

چرا خودکار نمی نویسد

اگر خودکار ها قسمت مهمی از برنامه روزانه شما هستند ، داشتن یکی از آنها یک ضرورت است. اما اگر خودکار شما کار نکند چه می کنید؟ چرا خودکار نمی نویسد ؟ آیا راهکاری برای استفاده مجدد از خودکار وجود دارد ؟ در این مطلب نکاتی در مورد چگونگی اصلاح خودکار نوشتاری به شما ارائه خواهد شد. اصولاً چهار روش وجود دارد که می توانید خودکار خود را بدون هیچ گونه ابزاری احیا کنید. این استراتژی ها بسته به شدت مشکل خودکار، ساده و موثر هستند.

چرا خودکار نمی نویسد

خودکارهای توپی دارای جوهر صاف هستند که در برابر خشک شدن مقاوم بوده و به طرز شگفت انگیزی در برابر فشارهای مختلف پاسخ می دهند. متاسفانه ، آنها همچنین تمایل دارند ناگهان کار خود را متوقف کنند. بنابراین باید پذیرفت که هر خودکاری طول دوره مصرف دارد و در صورت تمام شدن دوره مصرف آن خودکار نمی نویسد اما گاهی اوقات ممکن است با وجود پر بود جوهر داخل خودکار شاهد ننوشتن آن باشید در این صورت چند راهکار برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد:

  1. خط خطی سخت. اگر در موقعیتی گرفتار شدید که خودکار شما دیگر نمی نویسد ، اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که بر روی یک کاغذ محکم بنویسید یا خط خطی کنید تا خوکار مجدد شروع به نوشتن کند. در بیشتر موارد ، خودکار به دلیل جوهر خشک شده ای که در انتهای آن رسوب کرده است ، نمی نویسد. خط خطی، جوهر سخت شده و مسدود کننده را از بین می برد.
  2. خودکار را تکان دهید. گاهی اوقات ، یک خودکار به دلیل شکاف هوا که جریان جوهر را قطع می کند ، کار نمی کند. بنابراین اگر تکنیک اول جواب نداد ، سعی کنید خودکار را تکان دهید. این روند جوهر را به انتهای قلم فشار می دهد. اما مطمئن شوید که به طور لحظه ای پیشرفت را بررسی می کنید.

اگر خودکار ننوشت چه کنیم ؟

  1. فشار هوا اعمال کنید. اگر استراتژی های قبلی جواب ندادند ، باید مشکلی در جریان جوهر وجود داشته باشد. در این حالت می توانید فشار هوا وارد کنید. برای انجام این کار از انتهای مخالف ، با دمیدن فشار هوا را وارد کنید. این می تواند سریعترین راه برای فشار دادن جوهر و از بین بردن شکاف هوا باشد. این تکنیک می تواند کثیف باشد. فشار زیاد هوا می تواند کل جوهر را به خارج از کارتریج منتقل کند. بنابراین کنترل مهم است.
  2. پر کردن مجدد. معمولاً خودکارهای توپی یا ژله ای یکبار مصرف هستند. اما گاهی عاشق زیبایی خودکار خود می شوید. وقتی این اتفاق می افتد ، دست کشیدن از خودکار برایتان دشوار خواهد بود. در این حالت ، بهترین گزینه برای شما دوباره پر کردن است.

تاکنون ، شما فقط تکنیک های سریع و رایگان را برای تعمیر خودکار یاد گرفته اید. در این تکنیک ها شما به هیچ ماده ای غیر از خلاقیت نیاز ندارید. اما روش های دیگری نیز وجود دارد که می تواند به شما در تعمیر خودکار نوشتن کمک کند.

چگونه خودکاری را که نمی نویسد درست کنیم؟

  1. روی کفش خود بنویسید. خط خطی کردن اولین گزینه است. اما اگر کاغذی در دسترس نباشد چه؟ در این حالت بسیار بعید ، می توانید از کف کفش خود به عنوان سطح برای نوشتن استفاده کنید. کفش لاستیکی کفش خوبی است. سطح لاستیکی در به دام انداختن جوهر خشک کمک می کند. در شرایط اضطراری ، این می تواند بهترین گزینه باشد.
  2. روی سطح لاستیک بنویسید. این تکنیک مشابه تکنیک اول است. تنها تفاوت این است که دومی به یک سطح لاستیکی نیاز دارد. تا زمانی که به بازیابی خودکار شما کمک کند ، نوع خاصی از لاستیک توصیه نمی شود.
  3. مرکب را با استفاده از یک سیم نازک فشار دهید. بعضی اوقات ، حتی پس از استفاده از تکنیک های قبلی ، جوهر جریان نخواهد یافت. بهترین انتخاب شما این است که با استفاده از یک سیم نازک جوهر را به زور به سمت پایین فشار دهید.

برای اینکه بفهمید بهترین راهکار برای عملکرد دوباره خودکار شما چیست ، باید ماهیت مسئله را بررسی کنید. به عنوان مثال ، اگر علت این که خودکار شما نمی نویسد وجود شکاف هوا است ، یکی از نکات بالا را که مناسب آن است انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *