کتاب های جیبی خیلی سبز چیست

کتاب های جیبی خیلی سبز چیست

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

بسیاری از دانش آموزان پایه دهم تا دوازدهم نام کتاب های جیبی را شنیده اند و شاید در اینترنت هم عبارت کتاب های جیبی خیلی سبز چیست را جستجو کرده اند اگر تا به امروز در جستجوهای خود موفق نبوده اید با زودر همراه شوید چرا که در این مطلب قصد داریم درباره کتاب های جیبی خیلی سبز و تفاوت آن با کتاب های جمع بندی بپردازیم البته در این بین به بررسی کتاب های جیبی برخی دروس هم می پردازیم.

کتاب های جیبی خیلی سبز چیست

شاید شما هم با شنیدین کلمه جیبی تصورتان از این سری کتاب ها کوچک بودن و قابلیت حمل آسان آن باشد اما باید بگوییم اصلا هم اینطور نیست و سایز کتاب ها هیچ تفاوتی با بقیه کتاب های کمک درسی ندارد! شاید بهتر است بگوییم این دسته از کتاب ها برخلاف نامشان در جیب جا نمی شوند و این را باید از انتشارات خیلی سبز جویا شویم که چرا این تضاد را در نام کتاب به کار برده است! و اما یکی از مهم ترین تفاوت های کتاب جیبی انتشارات خیلی سبز کاغذ استفاده شده در آن می باشد که بی نهایت سبک است و همین موضوع توانسته جیبی نبودن سایز کتاب را جبران نماید چرا که حمل و نقل کتاب به دلیل سبک بودن آن برای دانش آموزان بسیار راحت است.

از سایز و سبک بودن کتاب که بگذریم به تحلیل کتاب های جیبی خیلی سبز میرسیم، صحبتی که این روزها بسیار درباره آن صحبت می شود و تفاوت کتاب های جیبی و جمع بندی را مشخص می کند. از بارزترین ویژگی کتاب های جیبی می توان به درسنامه کامل و سوالات زیاد برای تست زنی اشاره نمود در حقیقت این کتاب می تواند منبعی برای جمع بندی و مرور مطالب آموزشی باشد.

تفاوت کتاب های جمع بندی و جی بی خیلی سبز

حالا که می دانید کتاب های جیبی خیلی سبز چیست بیایید به سوال اصلی که تفاوت کتاب های جمع بندی و جیبی در چیست ؟ پاسخ دهیم، کتاب های جیبی خیلی سبز و کتاب های جمع بندی دو تفاوت اساسی دارند :

1.اگر به دنبال کتابی هستید که درسنامه کاملی داشته باشد و مطالب آموزشی کتاب را کامل تر توضیح داده باشد کتاب های جیبی خیلی سبز را خریداری نمایید اما اگر می خواهید در تست زنی برای کنکور آماده شوید و قصد دارید فقط نکات مهم و برگزیده را مرور کنید از کتاب های جمع بندی استفاده کنید.

2.اگر به دنبال کتابی هستید که شما را برای تست زنی و کنکور آماده نماید کتاب های جمع بندی می تواند انتخاب مناسبی باشد. زیرا کتاب های جیبی دارای درسنامه کامل است و تست های آن از درجه سختی کمتری برخوردار است بنابراین کتاب های جمع بندی می توانند شما را بیشتر در فضای کنکور قرار دهند.

اما باز هم لازم است یادآور شویم انتخاب کتاب کمک درسی فقط و فقط توسط خود شخص امکان پذیر است زیرا دانش آموزان نسبت به ضعف و قوت خودشان در دروس شناخت کامل دارند و بهتر از بقیه می تواند برای انتخاب منابع مناسب جهت مطالعه تصمیم گیری نمایند.

معرفی کتاب کمک درسی آرایه های ادبی

اگر با مفهوم عبارت کتاب های جیبی خیلی سبز چیست آشنا شده اید حالا به معرفی یکی از کتاب های جیبی خواهیم پرداخت. درس ادبیات یکی از دروس عمومی است که در کنکور ضریب بالایی دارد بنابراین می توان این درس را جزو دروس مهم نام برد. دیگر لازم به معرفی این درس نیست چرا که تمام دانش آموزان می دانند این درس شامل بخش های زیادی است و هر یک از آن ها داستانی طویل دارند بنابراین مطالعه درس ادبیات کار ساده ای نخواهد بود اگر از کتاب های کمک درسی در کنار کتاب و کلاس درس استفاده نکنید.

برای تقویت خود در مبحث آرایه های ادبی که شامل اصطلاحات، قالب های شعری، نماد، سجع، تشبیه، حس آمیزی و … می شود می توانید از کتاب جیبی آرایه های ادبی خیلی سبز استفاده نمایید این کتاب شامل درسنامه ای کامل و تمرینات و مثال های زیاد برای تثبیت یادگیری دانش آموزان است. از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب ها این است که به دانش آموز میآموزد در کوتاه ترین زمان چگونه پاسخ مناسب را بیابد و این موضوع در کنکور بسیار کارآمد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

پیشنهاد ما به شما

آخرین محصولات مشاهده‌شده

سبد خرید
فروشگاه
حساب من