کتاب کمک آموزشی, مقالات

کتاب های جیبی نشر الگو

کتاب های جیبی نشر الگو

کنکوری ها معنی کتاب های جیبی را بهتر درک می کنند، کتاب های جیبی نشر الگو مناسب برای دانش اموزان کنکوری است زیرا مطالب آموزشی گردآوری شده در این کتب مناسب برای مرور و جمع بندی است. البته که همیشه ترس از خواندن کتاب های نشر الگو در بین دانش آموزان وجود دارد زیرا این انتشارات به سخت بودن مطالب آموزشی و مخصوص دانش آموزان انرژی اتمی معروف است و همین موضوع سبب شده تا دانش آموزان متوسط و ضعیف از خرید این کتاب ها صرف نظر کنند اما با انتشار کتاب های موضوعی نشر الگو این طرز فکر تا حدودی از بین رفت. البته این اتفاق زمانی رخ داد که نشر الگو تصمیم به انتشار کتاب های موضوعی نمود.

کتاب های جیبی نشر الگو

برای درک بهتر کتاب های جیبی نشر الگو لازم است به طور جزئی یکی از کتاب های جیبی این انتشارات را بررسی نماییم در این مطلب زودر قصد دارد کتاب تاریخ ادبیات کنکور نشر الگو که از سری کتاب های جیبی این انتشارات است را معرفی نماید. این کتاب شامل تاریخ ادبیات ها و اطلاعات مربوط به شاعران و نویسندگان تمامی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم است. این کتاب با بیانی ساده و شیوا سبب شده تا دانش آموزان مطالب را بهتر درک کنند و ماندگاری مطالب در ذهن بیشتر شود. در فصل های آخر این کتاب نمونه سوالات تستی گردآوری شده است و پاسخنامه آن ها نیز موجود می باشد.

درسنامه کتاب جیبی تاریخ ادبیات نشر الگو به صورت جزئی به بیان مباحث و مطالب آموزشی پرداخته است و تمامی مطالب را به صورت طبقه بندی شده آورده است. مباحث آموزشی و درسنامه این کتاب در 8 فصل آورده شده است در فصل اول کتاب به تاریخ ادبیات مربوط به تمامی پایه ها پرداخته است. فصل چهارم این کتاب به بیان تخلص ها، مترجم ها و هر آنچه که مربوط به اعداد است می پردازد. در فصل های بعدی یعنی فصل نهم و دهم سوالات تستی به همراه پاسخنامه آن ها قرار داده شده است. بهتر است بدانید تست های این کتاب هم طبقه بندی شده هستند و این موضوع به دانش آموزان کمک می کند تا دانش خود را به طور کلی محک بزنند.

در حالت کلی خرید این کتاب به دانش آموزان کنکوری توصیه می شود چرا که حجم کتاب مناسب است و مطالب از نظر درسنامه جامع و کامل می باشد و این فصل بندی و طبقه بندی مطالب می تواند به یادگیری بیشتر دانش آموزان کمک نماید.

آشنایی با کتاب های موضوعی و سه بعدی

لازم است با انواع کتاب های نشر الگو بیشتر آشنا شوید تا این تصور که کتاب های نشر الگو از درجه سختی برخوردارند و برای دانش آموزان انرژی اتمی مناسب هستند از ذهنتان خارج شود. انتشارات نشر الگو با نشر کتاب های موضوعی که بسیار خلاقانه و پیشتاز بودند توانست این طرز فکر را از بین ببرد به طوریکه با انتشار کتاب موضوعی ادبیات به چاپ بالای 100 رسیدند. بنابراین همیشه تجربیات گذشته را ملاک قرار ندهید!

حتما نام کتاب های موج آزمون نشر الگو را شنیده اید این کتاب پر است از آزمون های مختلف که شامل فصل به فصل، موضوع به موضوع و جمع بندی نیمسال هاست. این کتاب ها را می توانید برای جمع بندی استفاده نمایید همینطور کنکوری ها که می خواهند مهارت تست زنی خود را تقویت نمایند می توانند از این کتاب به عنوان کتاب مکمل استفاده نمایند. شاید یکی از دلایل محبوبیت این کتاب در بین دانش آموزان حجم بالای تست هاست که باعث شده آن را به عنوان یک کتاب مکمل انتخاب نمایند.

اما کتاب سه بعدی نشر الگو، همان طور که از نام این کتاب مشخص است از سه بعد تشکیل شده آموزش مطالب، سوالات تشریحی و تست. این کتاب به دلیل داشتن درسنامه ای جامع دانش آموز را از تدریس معلم بی نیاز می کند و به دانش آموز این اجازه را می دهد تا به صورت خودآموز مطالب را فراگیرد همینطور بعد از هر درسنامه سوالات تشریحی طراحی شده که دانش آموزان را برای امتحانات تشریحی آماده می سازد. بهتر است قبل از ورود به بخش تست ها ابتدا سوالات تشریحی را به طور کامل پاسخ دهید و برای تست زنی عجله نکنید. تست های این کتاب از درجه ساده به سخت طراحی شده است که برای سوالات سخت باید از خلاقیت و ایده دانش آموز استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *