کتاب کمک درسی رشته ریاضی

کتاب کمک درسی رشته ریاضی

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

دانش آموزانی که در رشته ریاضی تحصیل می کنند و خود را برای کنکور آماده می کنند باید برای رسیدن به موفقیت 3 نکته را رعایت کنند: تلاش و پشتکار برای رسیدن به آینده ای درخشان، برنامه مطالعاتی دقیق و منظم و پایبندی به آن، استفاده از منابع مناسب برای مطالعه. شاید سوال شما هم این است که منظور از منابع مناسب چیست ؟ همان طور که می دانید تعداد کتاب کمک درسی رشته ریاضی برای دروس مختلف بیشمار است و انتخاب یکی از آن ها به عنوان مناسب ترین و بهترین مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه خواهد بود. بنابراین لازم است ابتدا درباره کتاب هایی که می خواهید تهیه کنید تحقیق نمایید.

زودر در این مطلب قصد دارد برخی از کتاب های کمک درسی رشته ریاضی را برای دانش آموزانی که دچار سردرگمی هستند معرفی نماید تا بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند.

کتاب کمک درسی رشته ریاضی

هر ساله رقابت بزرگی با نام کنکور سرنوشت دانش آموزان را تعیین می کند و هر فرد برای سربلندی و موفقیت در این رقابت با استفاده از منابع مختلف دانش خود را تقویت می کند. همیشه به دنبال بهترین منابع برای مطالعه هستید اما قبل از آن لازم است مروری بر رشته ها و دروسی که در آن ها وجود دارد بیاندازیم همان طور که می دانید کنکور از دو بخش دروس عمومی و تخصصی تشکیل شده است. دروس عمومی در رشته ریاضی شامل ادبیات، دین و زندگی، عربی و زبان انگلیسی است و هر یک از این دروس از ضریب متفاوتی برخوردارند.

اگر میخواهید شانس موفقیت خود را در کنکور افزایش دهید تست های درس ادبیات که از ضریب 4 برخوردار است را جدی بگیرید و برای این درس اهمیت بیشتری قائل شوید برای تسلط بیشتر در تست زنی درس ادبیات می توانید از کتاب های کمک درسی مربوط به این درس استفاده کنید. یکی از پیشنهادها استفاده از کتاب گاج نقره ای است زیرا این کتاب دارای درسنامه ای جامع و کامل به همراه 6000 تست متفاوت و متنوع است که تسلط شما در تست زنی را افزایش می دهد.

البته که انتشارات مختلف با الگو برداری از یکدیگر به نشر کتاب های مختلف پرداخته اند و تقریبا می توان گفت خرید هر یک از آن ها می تواند نیاز شما را برای درس ادبیات برطرف نماید بنابراین انتخاب با شماست که کدام انتشارات را انتخاب کنید چرا که کتاب کمک درسی جامع ادبیات کنکور نشر الگو هم مانند گاج نقره ای کتابی جامع است و با خرید آن دیگر نیازی به خرید کتاب دیگر ندارید. اما اگر در فهمیدن مطالب ادبی دچار مشکل هستید کتاب سیر تا پیاز گاج را خریداری کنید.

معرفی منابع مناسب برای ریاضی ها

شاید شما هم شنیده اید که مشاوران کنکور به دلیل ضریب بالای درس دین و زندگی و آسان بودن مباحث آن شما را تشویق به کسب نمره 100 در کنکور می کنند. با توجه به این مسائل می توانید برای این درس زمان مطالعاتی 1 ساعت در روز را اختصاص دهید و با استفاده از کتاب گاج نقره ای که به جرات می توان گفت در این درس بسیار قوی ظاهر شده است دانش خود در این درس را افزایش دهید. همان طور که می دانید بیشتر سوالات کنکور در درس دین و زندگی مربوط به آیات و روایات است که کتاب گاج نقره ای تسلط شما بر آیات و روایات را افزایش می دهد.

اگر هم می خواهید مهارت خود در تست زنی برای درس دین و زندگی را افزایش دهید می توانید کتاب آبی قلم چی را خریداری کنید. و اما درس عربی که شاید یکی از دروس سخت و دشوار برای بسیاری از دانش آموزان باشد در کنکور ریاضی ضریب 2 دارد و بیشتر سوالات آن مربوط به ترجمه و تعریب است بنابراین دانستن معانی لغات می تواند به شما کمک زیادی کند. شاید خرید کتاب کم درسی عربی جامع کنکور خیلی سبز برای کسانی که در درک مفاهیم عربی ضعیف هستند مفید باشد زیرا مطالب آموزشی در این کتاب با لحنی ساده بیان شده است.

لازم است یادآور شویم اگر فقط به 8 سوال مربوط به بخش ترجمه و تعریب پاسخ صحیح بدهید می توانید درص بالای 28 تا 32 درصد در درس عربی کسب نمایید و این درصد می تواند در سرنوشت شما نقش مهمی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

پیشنهاد ما به شما

آخرین محصولات مشاهده‌شده

سبد خرید
فروشگاه
حساب من