برندهای معتبر لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی

برندهای معتبر لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی کدامند ؟

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

لوازم التحریر و نوشت افزار وسایلی هستند که همه ما حداقل یک بار با آن سرو کار داشته ایم اگر دانش آموز هستید یا کارمند با این وسایل بسیار زیاد سرو کار دارید و به جرات می توان گفت با آن ها زندگی کرده اید. بدون استفاده از لوازم التحریر امکان ادامه تحصیل و درس خواندن فراهم نخواهد بود. برای خرید لوازم التحریر لازم است با برندهای مختلف آشنا شوید اما با اوضاع اقتصادی این روزها و افزایش قیمت کالاهای خارجی باید بدانید برندهای معتبر لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی کدامند ؟ تا بتوانید برای خرید لوازم تحریر اقدام نمایید.

شاید برای شما هم جالب است که بدانید خودکار یک نوشت افزار محبوب و پرطرفدار است که به عنوان پرکاربردترین لوازم التحریر شناخته می شود. شاید همه ما برای داشتن یک خودکار با کیفیت حاضریم مبلغ بالایی پرداخت کنیم و همیشه برای خرید آن به دنبال برندهای معتبر هستیم اما لازم است بدانید خودکار با کیفیت خوب و قیمت مناسب هم وجود دارد فقط لازم است برند های معتبر نوشت افزار های ایرانی را بشناسید.

همان طور که می دانید ایران سال هاست به تولید لوازم تحریر و نوشت افزار های ایرانی پرداخته است و خوشبختانه در این زمینه موفق ظاهر شده است اما به دلیل عدم آگاهی افراد نسبت به برندهای ایرانی شاید تا به امروز حتی یک خودکار ایرانی هم در دست نگرفته اید. شما به راحتی می توانید در اینترنت برندهای ایرانی را بیابید و حتی کیفیت آن ها را با برندهای دیگر مقایسه کنید. حتی می توانید از نظرات دیگران در استفاده از آن برند جویا شوید. در ادامه این مطلب شما را با برخی از برندهای ایرانی که تا به امروز بسیار موفق ظاهر شده اند آشنا می سازیم.

برندهای معتبر لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی کدامند ؟

اگر برای خرید لوازم تحریر مهدکودک مراجعه کرده باشید با برند آریا که یک برند ایرانی است برخورد کرده اید چرا که این برند اولین برند تولید خمیر بازی در ایران است برند آریا از سال 1340 تاکنون فعالیت دارد و برندی محبوب برای کودکان و دانش آموزان مقطع ابتدایی است چرا که کیفیت بالای تولیدات و محصولات این برند سال هاست توانسته اعتماد بسیاری را به خود جلب نماید. همه ما برند پاپکو را می شناسیم چرا که این برند در تولید لوازم اداری بسیار موفق ظاهر شد و توانست با تنوع در طراحی ها و رنگ ها طرفداران بسیاری را به سمت خود بکشاند.

اگر با برندهای معتبر لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی آشنا شوید برای خرید خودکار می توانید به برندهای ایرانی هم اعتماد کنید و با قیمتی مناسب از کیفیت محصول هم رضایت داشته باشید برند پنتر، کیان و بیک در تولید خودکار موفق بوده اند و با بهره گیری از تکنولوژی های روز محصولی باکیفیت به بازار عرضه می کنند شاید بیشتر شما فکر می کردید پنتر یک برند خارجی است اما باید بگوییم این برند ایرانی است و با تولیدات مختلف توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.

نوشت افزار ایرانی یا خارجی ؟

حال که با برندهای معتبر لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی آشنا شدید بهتر است بدانید چندی پیش بیش از 90٪ بازار لوازم تحریر در دست مارک های خارجی بود اما امروزه و به تدریج همه چیز در جستجوی تولیدکنندگان ایرانی است.

هر ساله در آستانه باز شدن مدارس ، بازار لوازم التحریر و نوشت افزار در حال رونق است ، زیرا خانواده ها لوازم التحریر مورد نیاز خود را از جمله دفترچه ، خودکار ، مداد و کوله پشتی برای دانش آموزان خریداری می کنند. هر ساله حدود 150 میلیون دفتر خریداری می شود که 95٪ آنها در داخل کشور تولید می شوند.

سالانه حدود 500 میلیون خودکار در ایران مصرف می شود که از این تعداد فقط 100 میلیون خودکار تولید داخلی است. سالانه حدود 400 ميليون خودکار كه 80٪ تقاضاي داخلي را تشكيل مي دهد ، بيشتر از آلمان و چين وارد مي شود. محصولات چینی به تنهایی 50٪ از واردات لوازم التحریر ایران را در اختیار دارند ، زیرا تنوع و قیمت پایین لوازم التحریر چینی باعث محبوبیت آنها در بین واردکنندگان و دانش آموزان شده است.

این در حالی است که تولیدکنندگان داخلی ادعا می کنند کیفیت لوازم التحریر ایرانی با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و به راحتی می توانند با مارک های خارجی رقابت کنند. این در حالی است که تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی توانایی تأمین 80-85٪ از تقاضای داخلی را دارند و اکنون زیر ظرفیت کار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
حساب من