بهترین لوازم التحریر برای کادو

بهترین لوازم التحریر برای کادو

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

کادو چی بخریم؟ بهترین لوازم التحریر برای کادو را چطور انتخاب کنیم؟ مناسبت های مختلف از شیرینی های زندگی هستند. یکی از بخش های زیبای هر مناسبتی انتخاب کادو مناسب برای آن مناسبت است. کادو مناسب نشان دهنده ذوق شخص کادو دهنده و میزان علاقه و توجه بین اشخاص است. اما کادو مناسب برای هر مناسبتی چیست؟ آیا یک خودنویس لاکچری، کادو مناسبی برای روز ولنتاین است؟ چرا که نه؟ در این مطلب، 8 مناسبت مهم که حتما در زندگی به آنها بر می خوریم و ایده هایی برای بهترین لوازم التحریر برای کادو را بررسی می کنیم.

کادو چی بخریم؟

بهترین لوازم التحریر برای کادو در 8 مناسبت

 

1. برای فارغ التحصیلی کادو چی بخریم؟

روز فارغ التحصیلی از روزهای مهم در زندگی هر فرد است. فارغ التحصیلی لحظه چشیدن شیرینی و ثمره چندین سال تلاش مستمر و حفظ انگیزه است. کادو فارغ التحصیلی بهتر است مرتبط به فضای تحصیل و یا مرتبط با آینده و مسیر زیبای پیش رو بعد از فارغ التحصیلی باشد. برای کادو فارغ التحصیلی ساعت هوشمند و یا یک هدفون با کیفیت کادو فوق العاده ای است. ایده های خاص تر برای کادو روز فارغ التحصیلی یک آلبوم عکس از عکس های دوران تحصیل و با هم کلاسی ها است که همواره یاد خاطرات خوش گذشته را تازه کند. فارغ التحصیلی آغاز مسیر شغلی و استقلال بسیاری افراد است از این رو هر آنچه که در این مسیر به آنان کمک کند مفید است مثلا یه کتاب آشپزی و یا راهنمای کاریابی !

اگر یک کادو مناسب و همه پسند میخواهید، کادو لوازم التحریر ایده مناسبی به عنوان کادو فارغ التحصیلی است. البته در نظر داشته باشید که تحصیلات فرد تمام شده و دیگر یک کلاسور همه کاره شاید خیلی به کار نیاید اما یک فولدر جادار در تمام مسیر کاری ثمر بخش است. همچنین، یک خودنویس مدیریتی بهترین لوازم التحریر برای کادوی روز فارغ التحصیلی است. چراکه برای همگان هدیه ای ارزشمند و یادآور مسیر پیشرفت کاری پیش رو است.

2. برای روز زن کادو چی بخریم؟

به تعداد زنان روی زمین در تقویم روز زن هست! البته که این حرف به زن بودن نویسنده مربوط نیست (!) و هر روز به راستی روز قدردانی از زنان است. اما واقعا روز زن در تقویم زیاد است و بهتر است برای انتخاب کادو روز زن به تاریخچه آن روز و علت انتخاب این مناسبت دقت کنید. بهترین لوازم التحریر برای کادوی روز زن برای زنان ریاضی دان و مهندس، ابزار مهندسی مثل خط کش و یا کاغذ گراف و یا کادو لوازم التحریر کاربردی همچون ست خودکار و یا حتی یک ماگ با جمله ای انگیزشی یا قدردانی، مناسب ترین هدیه است.

کادو روز زن را با کمی شخصی سازی میتوان به یک ایده بی همتا تبدیل کرد. یک آلبوم شخصی، یا ست مراقبت از پوست، یک اثر هنری که حتی میتواند ساخته دست شما باشد، برای مثال اثر دست اعضای خانواده با رنگ گواش یا رنگ انگشتی روی یک تابلو. گل و جواهرات هم که همیشه جایگاه خود را  به عنوان کادو روز زن دارند.

3. برای روز ولنتاین کادو چی بخریم؟

روز ولنتاین برای بسیاری از زوج های جهان روز بسیار مهمی است. در این روز زوج های عاشق با اهدای کادو روز ولنتاین و صرف زمان با یکدیگر زیبایی عشق خود را جشن میگیرند. اما این مناسبت دو سویه است پس در زیر به لیستی برای بهترین کادو روز ولنتاین برای آقایان و بهترین کادو روز ولنتاین برای خانم ها می پردازیم.

بهترین لوازم التحریر برای کادو روز ولنتاین برای خانم ها

  • کادو لوازم التحریر فانتزی با طرح های خاص مانند قلب را حتماً امتحان کنید. به شما قول می دهم خانم ها در هر سنی که باشند عاشق لوازم التحریر فانتزی هستند. دفتر یادداشت های با طرح قلب، روانویس های فانتزی و ابزار نقاشی و رنگ آمیزی و حتی شن بازی بهترین کادوی لوازم التحریر برای خانم­ ها هستند.
  • یک آلبوم از عکس های لحظات خاص دو نفره به همراه جملات احساسی زیبا
  • آلبوم ساختن راهی بسیار مناسب برای نزدیک شدن افراد به یکدیگر است. برای ساخت ژورنال به یک دفتر زیبا نیاز دارید که حتی جلد آن را هم میتوانید خودتان طراحی کنید و به چند خودکار و یا ماژیک رنگی، چسب و کاغذهای یادداشت و یا رنگی گوناگون. بهتر است تمام لوازم ژورنال خود را به همراه خود ژورنال در یک جعبه زیبا نگهداری کنید و لحظات دو نفره خود را در آن ثبت کنید. تمامی این لوازم را می توانید از سایت زودر به صورت آنلاین تامین کنید.
  • صرف زمان های دو نفره مفید هدیه بسیار ارزشمندی است، برای مثال ثبت نام در یک کلاس آموزشی که دو نفره بتوانید در آن شرکت کنید برای مثال یک کلاس خطاطی بسیار ساده است و تنها به چند قلم خوشنویسی و کاغذ خطاطی برای شروع نیاز دارد. یا شروع یک دوره دونفره برای نقاشی که با کمترین هزینه و با یک بسته مداد رنگی امکان پذیر است.

بهترین لوازم التحریر برای کادو روز ولنتاین برای آقایان

  • یک تجربه هیجان انگیز تدارک ببینید، جاسوئیچی که اسم دوست تان بر روی آن نوشته شده است، توجه خاص شما به طرف مقابل تان را نشان میدهد.
  • ست مدیریتی مانند ست خودکار خودنویس روانویس نیز که جایگاه خاص همیشگی خود را دارند.

4. برای روز معلم کادو چی بخریم؟

روز معلم تقریبا در تقویم تمامی ملت های دنیا موجود است. برای انتخاب مناسب کادو روز معلم باید به علت اهدا این هدیه دقت کنیم. کادو روز معلم برای تشکر از تلاش معلمان برای زحمات آنهاست. پس بهتر است در انتخاب کادو روز معلم، هدایایی را انتخاب کنیم که یا به شغل و تلاش های علمی آنان اشاره کند و یا به قدردانی از زحمات آنها حاوی پیام های خود مراقبتی باشد.

  • یک آلبوم عکس از لحظات خاص در سال تحصیلی، یک ساعت دیواری زیبا و یا یک اثر هنری برای تزیین کلاس آنها.
  • کادو لوازم التحریر شامل ست خودکار و یا ابزار های بایگانی و ذخیره سازی و یا ست اداری رومیزی از بهترین پیشنهادها برای کادو روز معلم است که با استقبال هر معلمی مواجه می شود.
  • کادوی خاص و باکلاس برای اساتید دانشگاه در روز معلم هم می­تواند ست رومیزی مدیریتی یا ست خودکار خودنویس روانویسی باشد که اسم استادتان بر روی آن حک شده است. کادو لوازم التحریر برای استاد به ویژه به دلیل ارتباط نزدیکتر دانشجویان با اساتید راهنما و مشاور تحصیلات تکمیلی – کارشناسی ارشد و دکتری- می­ تواند خاطره چندسال همراهی استاد با دانشجو را شیرین­ تر کند.

5. برای روز خاص شما، کادو چی بخریم؟

بله! روز خاص شما. تمام مناسبت ها که نباید حتما در تقویم رسمی ثبت شده باشند. روز خاص شما یک قرار بین شما و عزیزانتان و یا خودتان با خودتان است. که یک روز در تقویم را به خودتان اختصاص دهید و به تنهایی و یا همراهی دوستانتان اوقات خاص و آرامش بخشی را سپری کنید. گذران چنین ساعت هایی در کنار یکدیگر علاوه بر آرامش و شادی که به ارمغان می آورد باعث نزدیکی افراد به یکدیگر می شود. اگر برای خود کادویی برای این روز در نظر دارید، لوازم مراقبت پوست و مو، لباس های راحتی و کاربردی، بهترین لوازم التحریر برای کادو به خودتان همچون ست خط کش اداری و یا کادو لوازم التحریر مورد نیاز شما و یا یک هدیه هنری شامل یک مجسمه زیبا و یا یک ست مداد رنگی برای آغاز یک تابلو نقاشی زیبا ایده هایی خاص برای کادو شخصی شماست تا به خود یادآور شوید که ارزشمندترین شخص زندگی خود هستید.

6. برای سال نو کادو چی بخریم؟

سال نو نماد تازگی و شکوفایی است. آغاز سال نو با تصمیمات مهم و تغییرات در زندگی افراد است. برای کادو سال نو بهتر است کادو هایی بر دو محور انتخاب کنید. اول کادو هایی انتخاب کنید که بر نو شدن طبیعت تاکیید کند و محور دوم کادو هایی متناسب با حال و هوای تغییرات سال و تصمیمات سال نو !

بهترین لوازم التحریر برای کادو سال نو شامل

  • کادو لوازم التحریر مورد نیاز سال نو؛ سررسید و ست خودکار
  • دفتر برنامه ریزی و پلنر سال جدید
  • لوازم التحریر مورد نیاز برای یک دوره یا کلاس آموزشی مطابق با علاقه مندی های فردی که به آن کادو می دهید

7. برای هدیه سازمانی، کادو چی بخریم؟

یک هدیه سازمانی ممکن است به دلایل گوناگونی اهدا شود، سالگرد تاسیس شرکت، روز مهندس، روز کارمند، روز کارگر یا روز برنامه نویس در شرکت های فناوری اطلاعات، بهانه هایی برای اهدای هدیه سازمانی است. در اهدا بهترین لوازم التحریر برای کادو سازمانی بهتر است به نیازهای افراد سازمان در کار و یا توجه به سلامت روان و تعادل بین کار و زندگی آنان تاکید شود.

  • ست لوازم اداری رومیزی
  • کادو لوازم التحریر شامل؛ ست خودکار و دفتر یا دفتر یادداشت
  • ست خودنویس و خودکار مدیریتی

در این  مقاله از زودر به طول مفصل درباره هدیه سازمانی صحبت کرده ایم.

8. کادو تولد برای خانم ها و آقایان، چی بخریم؟

در کادو تولد بهتر است هدایای شخصی سازی شده بگیریم که احساس مورد توجه بودن و دوست داشتنی بودن را به فرد هدیه گیرنده منتقل کند. در اینجا شناخت ما از سلیقه فرد کادو گیرنده بسیار مهم است.

ست خودکار رنگی، ست روانویس رنگی، ست روانویس نوک نمدی، بهترین لوازم التحریر برای کادو روز تولد، به عنوان کادو تولدهای رسمی مناسبی برای دوست، همکار یا همکلاسی است که از سلایق شخصی آنها خبر ندارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

پیشنهاد ما به شما

آخرین محصولات مشاهده‌شده

سبد خرید
فروشگاه
حساب من