بهترین لوازم تحریر دنیا

بهترین لوازم تحریر دنیا

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

لوازم تحریر یک امر ضروری مهم برای خدمات روزمره یا محل کار ما است. این شامل نوشتن مطالب ، ملزومات چاپ ، ملزومات سازمانی ، انواع کاغذ و سایر تجهیزات است که کار ما را آسان می کند. امروز ، ما قصد داریم بهترین لوازم تحریر دنیا از گوشه گوشه جهان را بررسی کنیم.همچنین بررسی مارکهای برتر لوازم التحریر در جهان برای سال 2020 بیشتر از قرن ها در بازار تسلط یافته اند. اینها شرکتهایی هستند که بازار جهانی لوازم التحریر و محصولاتی را که امروز از آنها به صورت تجاری استفاده می کنیم ، ساخته اند.

گزارش جهانی “لوازم التحریر” یک تحقیق جامع است که اطلاعاتی در مورد اندازه بازار لوازم التحریر ، روندها ، رشد ، ساختار هزینه ، ظرفیت ، درآمد و پیش بینی سال 2025 ارائه می دهد. این گزارش همچنین شامل مطالعه کلی سهم بازار لوازم التحریر با تمام جنبه های آن است. این مطالعه روند بازار لوازم التحریر را همراه با عوامل و پارامترهای اصلی تأثیرگذار بر بازار پوشش می دهد. این گزارش به بررسی تأثیر COVID-19 در سهم بازار لوازم التحریر در کوتاه مدت و بلند مدت می پردازد.

 

رتبه بندی مارکهای برتر لوازم تحریر در جهان در سال 2020

  1. استدلر

استدلر یک شرکت آلمانی برای نوشتن ابزار دقیق و تولید کننده و تأمین کننده ابزار نقاشی هنرمندان ، نویسنده و مهندسی است. این شرکت بیش از 184 سال پیش توسط J.S. استدلر در سال 1835 ابزارهای نوشتاری متنوعی از جمله مداد، خودکار ، مداد رنگی ، خودکارهای حرفه ای و مدادهای چوبی استاندارد را تولید می کند. خط تولید Staedtler شامل محصولاتی مانند مداد گرافیت ، مداد مکانیکی ، نشانگر ، خودکار و توپ خودکار است. دسته بندی مواد هنری آنها شامل مداد رنگی ، گچ ، پاستل روغنی ، رنگ ، خاک مدل سازی و جوهر در خط تولید آنها است. دسته لوازم جانبی آنها پاک کن ها و تراش های مداد را در خط تولید خود دارد.

بهترین لوازم تحریر دنیا

  1. فابر کاستل

Faber-Castell یکی از بزرگترین مارک های لوازم التحریر دنیا در سال 2020 است و تولید کننده و تأمین کننده خودکار ، مداد و سایر وسایل اداری و وسایل هنری و همچنین ابزار تحریر سطح بالا و کالاهای چرمی لوکس است. دفتر مرکزی Faber-Castell در اشتاین ، آلمان واقع شده است و 14 کارخانه و 20 واحد فروش را در سراسر جهان اداره می کند. خط تولید Faber-Castell شامل دسته مداد (گرافیت و رنگ) ، پاستیل ، زغال چوب ، پاک کن ، تراشنده در دسته هنری گرافیکی و حرفه ای خود است.

بهترین لوازم تحریر دنیا

  1. Maped

Maped یکی از برترین مارک های لوازم التحریر ادر سال 2020 است. دفتر مرکزی آن در آنسی ، فرانسه ، یک تولید کننده خانوادگی و فرانسوی برای محصولات لوازم التحریر اداری است. Maped دارای 9 شرکت تابعه در 9 کشور است که از سال 2020 یکی از 10 شرکت برتر لوازم التحریر در جهان است.

بهترین لوازم تحریر دنیا

بهترین لوازم تحریر دنیا

انتظار می رود فروش محصولات لوازم التحریر مداوم مانند کاغذ ، مداد ، خودکار ، پوشه ها و پرونده ها افزایش داشته که به افزایش تقاضا در شرکت های مختلف منجر می شود. به منظور افزایش میزان تولید ، شرکت ها بیشتر در زمینه سفارشی کردن لوازم التحریر خود برای انتقال حرفه ای تجارت به مشتریان خود سرمایه گذاری می کنند. می توان گفت انتخاب بهترین برند لوازم تحریر کار ساده نخواهد بود چرا که رقابت در این بازار بسیار زیاد است و برندهای مختلف با تولید محصولاتی با کیفیت سعی بر این دارند تا رضایت مشتریان را جلب نمایند.

انتخاب بهترین لوازم تحریر دنیا انتخابی کاملا سلیقه ای خواهد بود چرا که تنوع لوازم التحریر در دنیا این انتخاب را دشوار ساخته است بنابراین انتخاب بهترین براساس فروش بالاتر و خرید بیشتر در سال انجام میگیرد که گویا در سال های اخیر فروش استدلر و فابر کاستل از بقیه برندها پیشی گرفته است و این دو را به بهترین ها ملقب ساخته است.

استدلر یک شرکت تولیدی است که توسط J.S Staedtler در سال 1835 تولید شده است ، و انواع مختلفی از نوشت افزار های با کیفیت ، ابزار طراحی و موارد دیگر را تولید می کند و نامی است که سال هاست به گوشمان آشناست. لوازم التحریر فنی آن شامل قلم های فنی ، قطب نما ، خط کش ، تخته های نقاشی است در حالی که از ابزارهای هنری آن می توان به مداد رنگی ، رنگ ، خاک مدل سازی و … اشاره کرد. Faber-Castell یکی از بزرگترین مارک های لوازم التحریر در سال 2020 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

پیشنهاد ما به شما

آخرین محصولات مشاهده‌شده

سبد خرید
فروشگاه
حساب من