خلاصه یک کتاب کمک اموزشی ششم

خلاصه یک کتاب کمک اموزشی ششم

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

آخرین مرحله از تحصیلات دوران ابتدایی با پایه ششم به اتمام می رسد و بعد از آن دانش آموزان وارد دوره متوسطه اول می شوند و می توان گفت وارد دوره جدیدی از زندگی می شوند که دیگر حال و هوای کودکی در آن نیست. به دلیل آنکه در این دوران دانش آموزان باید برای امتحانات ورودی مدارس سطح بالا و تیزهوشان آماده شوند تهیه کتاب کمک اموزشی می تواند یک دغدغه باشد. بنابراین یکی از توصیه های زودر به شما هنگام خرید این است که خلاصه یک کتاب کمک اموزشی ششم را مطالعه نمایید سپس برای خرید اقدام نمایید.

خلاصه یک کتاب کمک اموزشی ششم

علت سنگین بودن دروس در پایه ششم این است که آخرین سال تحصیلی دانش آموزان است و با اتمام این سال وارد دوره جدیدی خواهند شد بنابراین باید کمی با دروس جدید و مباحث سنگین تر آزموده شوند. بنابراین دانش آموزان در مقطع ششم هم دروس بیشتری نسبت به سال های قبل دارند و هم با مفاهیم پیچیده تری مواجه خواهند شد. در کلاس ششم 2 کتاب به 7 کتاب قبلی اضافه می شود و در مجموع 9 کتاب برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

طبیعی است که با اضافه شدن دو درس به دروس قبلی یادگیری برای دانش آموزان کمی دشوار تر از قبل شود به همین منظور لازم است از کتاب کمک اموزشی استفاده نمایند تا نقاط ضعف درسی را تقویت کنند. اما انتخاب کتاب کمک درسی هم می تواند یک معضل باشد چرا که شرایط تحصیلی دانش آموزان با یکدیگر تفاوت دارد همین طور انتخاب کتاب کمک درسی باید با توجه به نقاط ضعف دانش آموزان باشد بنابراین برای شناخت بهتر کتاب کمک اموزشی لازم است یک خلاصه از کتاب در اختیار داشته باشید تا بتوانید تصمیم گیری نمایید.

تاثیر کتابهای کمک آموزشی

وب سایت زودر به طور تخصصی به فروش کتاب های کمک آموزشی پرداخته است و تمامی جوانب را در این باره در نظر گرفته است به طوری که شما بدون هیچ گونه اطلاعاتی درباره یک کتاب کمک درسی می توانید وارد وب سایت شوید و با انواع کتاب ها روبرو شوید زمانی دست به انتخاب بزنید که تمامی خلاصه های کتاب ها را خوانده اید و می دانید کدام کتاب مناسب شماست.

معرفی کتاب های کمک اموزشی ششم

پایه ششم به دلیل آخرین سال تحصیلی ابتدایی بودن یکی از مقاطع مهم می باشد چرا که بعد از این دوره دانش آموزانی که سطح بالایی دارند می توانند در آزمون های ورودی تیزهوشان شرکت کنند بنابراین به جرات می توان گفت کلاس ششم یکی از مهم ترین مقاطع تحصیلی از نظر پایه ای برای دانش آموزان است. بهتر است در این دوران در صورت مشاهده ضعف در یکی از دروس آن را با خرید کتاب کمک اموزشی برطرف نمایید.

زودر در این مطلب برخی از کتاب های کمک اموزشی ششم را برایتان معرفی می کند هر چند که در پایه ششم کتاب های کمک اموزشی زیادی تالیف و منتشر شده است و همین موضوع می تواند خرید را سخت تر نماید اما همان طور که می دانید ابتدا لازم است نقاط ضعف خود را در دروس شناسایی نمایید سپس با مطالعه خلاصه کتاب کمک اموزشی اقدام به خرید نمایید.

کتاب کمک آموزشی چیست

کتاب کار ریاضی ششم از انتشارات خیلی سبز با ارائه یک درسنامه قوی و نمونه سوالات و مثال های متنوع توانسته اعتماد دانش آموزان را برای تفهیم بیشتر مطالب آموزشی ریاضی جلب نماید یکی از نقاط قوت این کتاب ها این است که تمرینات را بدون پاسخ می گذارد و این مورد می تواند در ایجاد انگیزه و تقویت روحیه حل مسئله در دانش آموزان تاثیرگذار باشد. یکی از دلایل عدم اعتماد والدین به کتاب های کمک اموزشی باوری است که سال ها در ذهن ایجاد شده است اینکه استفاده از این کتب می تواند در تنبلی دانش آموزان نقش مهم داشته باشد.

آیا کتاب کمک درسی دانش آموز را تنبل می کند؟

شاید شما هم جزو آن دسته از والدین هستید که می گویند استفاده از کتاب کمک درسی می تواند منجر به تنبلی و کند شدن دانش آموز شود باید بگوییم این باور اشتباه است شما با انتخاب کتاب کمک اموزشی مناسب می توانید در بالا بردن سطح تحصیل دانش آموزتان نقش داشته باشید. بله به شما حق می دهیم که با این طرز فکر در ذهنتان کلنجار بروید چرا که در گذشته استفاده از کتاب کمک درسی فقط به منظور یافتن جواب سوالات و تمرینات بود و این موضوع می توانست در آینده تحصیلی دانش آموزان نقش داشته باشد.

اما این روزها استفاده از کتاب کمک درسی در کنار کتب درسی می تواند یک متد آموزشی کامل تلقی شود چرا که برخی دانش آموزان در برخی دروس نمی توانند فقط به مطالب کتاب اکتفا کنند و برای یادگیری بهتر لازم است از کتاب های کمک درسی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
حساب من