کتاب کمک آموزشی, مقالات

معرفی کتاب تست آنلاین ریاضیات تجربی

معرفی کتاب تست آنلاین ریاضیات تجربی

شاید درک این موضوع که ریاضی را به صورت آنلاین آموزش ببینید کار ساده ای نباشد اما غیر ممکن هم نیست چرا که با معرفی کتاب تست آنلاین ریاضیات تجربی می توانید به صورت آنلاین به یادگیری بپردازید. شاید بهتره این ویدئو را که از زبان استاد علی مقدم نیا تهیه شده تماشا کنید تا بتوانید ساده تر با آنلاین شدن کتاب های کمک درسی کنار بیایید.

همان طور که در ویدئو مشاهده می کنید برای اولین بار در کشور کتاب تست آنلاین درس ریاضیات را بعد از کنکور 1400 تهیه شده است و این کتاب می تواند بسیار کاربردی باشد برای دانش آموزانی که با دنیای دیجیتال آشنایی دارند و بیشتر فعالیت های خود را در ین فضا مدیریت می کنند.

معرفی کتاب تست آنلاین ریاضیات تجربی

یکی از ویژگی های کتاب تست آنلاین ریاضیات تجربی این است که چیدمان تست ها بسیار خاص و دقیق تعیین شده است در این کتاب سوالات سخت و چالشی و پر محاسبه هم گنجانده شده اند تا ذهن دانش آموزان را با اینگونه سوالات نیز آشنا کنند. از دیگر ویژگی های این کتاب پاسخنامه دقیق و کاملا تشریحی آن است که در ویدئو های مجزا به صورت تصویری آموزش داده خواهد شد.

همان طور که می دانید یکی از روش های یادگیری بهتر استفاده از روش های یادگیری مختلف است کتاب آنلاین منیاز سعی کرده تا با استفاده از روش های مختلف تصویری و آنلاین دانش آموزان را به چالش بکشاند. شما با تماشای یک ویدئو آموزشی که مربوط به پاسخ یک تست است می توانید تمام نکات کلیدی مربوط به آن مبحث را مرور و جمع بندی کنید. آنلاین بودن این کتاب هم می تواند یک ویژگی بارز به حساب بیاید چرا که خود یک مزیت است کتاب های آنلاین قابلیت آپدیت شدن را دارند بنابراین استفاده از این کتاب ها محدودیت زمانی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *