ویژگی های کتاب کمک درسی ریاضی جامع منتشران

ویژگی های کتاب کمک درسی ریاضی جامع منتشران

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

شاید این روزها تنها راه حل برای رهایی از تنوع بالای کتاب های کمک درسی شناخت ویژگی های هر کتاب باشد به همین منظور در این مطلب به شناخت ویژگی های کتاب کمک درسی ریاضی جامع منتشران می پردازیم و با انتشار یک ویدئو از زبان استاد علی مقدم نیا کار را برای شما ساده تر خواهیم نمود. این کتاب مناسب برای دانش آموزانی است که قصد دارند بر روی مهارت تست زنی کار کنند چرا که این کتاب تست محور است و درسنامه را در پاسخنامه سوالات تستی گنجانده است.

ویژگی های کتاب کمک درسی ریاضی جامع منتشران

کتابی با 2025 تست قطعا تست محور خواهد بود و این یکی از ویژگی های کتاب کمک درسی ریاضی جامع منتشران است زیرا لحن ساده و صمیمی این کتاب دانش آموزان را برای درک بهتر مطالب آموزشی کمک می کند. شاید شما هم درباره درسنامه های روان و ساده این کتاب شنیده اید دلیل اصلی استقبال دانش آموزان تجربی از این کتاب لحن ساده و بیان ساده مطالب آموزشی است. گاهی اوقات ممکن است دانش اموزان به دلیل سخت بیان شدن یک مطلب آموزشی نتوانند آن مبحث را درک کنند در این شرایط استفاده از کتاب کمک درسی ریاضی جامع منتشران می تواند یک راه حل محسوب شود.

از دیگر ویژگی های این کتاب تعداد بالای تست ها و گنجاندن درسنامه ها در پاسخنامه کتاب است شما دانش آموزان تجربی می توانید در پاسخنامه هر تست با یک مبحث آموزشی مواجه شوید و درسنامه مربوط به آن را در پاسخ تست ها بیابید. همین موضوع می تواند به درک ساده تر مطالب کمک کند. اگر از این کتاب استفاده کرده باشید حتما متوجه شده اید که تست ها از ساده به سخت چیدمان شده اند و شما وقتی از ابتدا شروع به تست زنی می کنید هر چه به انتها میرسید متوجه درجه سختی سوالات خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

پیشنهاد ما به شما

آخرین محصولات مشاهده‌شده

سبد خرید
فروشگاه
حساب من