پرفروش ترین کتاب کمک درسی دوازدهم

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

یکی از مقاطع حساس در دوران تحصیلی هر فرد، مقطع دوازدهم و یا بهتر است بگوییم قبل از ورود به دانشگاه است چرا که در این دوره هر دانش اموز با توجه به تلاش و پایه تحصیلی خود می تواند به نتیجه مطلوب دست یابد. همه ما می دانیم که استفاده از کتاب های درسی برای شرکت در کنکور به تنهایی کافی نیست و لازم است از کتاب های کمک درسی و یا کلاس خصوصی در کنار کتب درسی استفاده نمود تا بتوان درصد قبولی در کنکور را افزایش داد. یکی از عواملی که می تواند در خرید کتاب کمک درسی برای کنکور موثر باشد انتخاب پرفروش ترین کتاب کمک درسی دوازدهم است. شاید لازم است در این باره بیشتر توضیح دهیم بنابراین تا انتهای این مطلب با زودر همراه شوید.

پرفروش ترین کتاب کمک درسی دوازدهم

شاید یکی از دلایلی که می تواند ما را برای خرید تشویق نماید انتخاب پرفروش ترین کتاب کمک درسی باشد. مطالعه کتاب کمک درسی در کنار کتاب درسی می تواند بسیار مفید باشد چرا که تمامی مباحث آموزشی را پوشش می دهد و با ارائه مثال ها و تمرینات بیشتر می تواند به دانش آموزانی که در کلاس درس مبحث آموزشی را به خوبی آموزش ندیده اند یاری برساند.

چه کتاب کمک درسی برای پایه هفتم مناسب است

یکی از دروس مهم در کنکور، زبان انگلیسی است. همان طور که می دانید برای این درس کتاب های کمک درسی زیادی منتشر شده است اما پرفروش ترین کتاب کمک درسی دوازدهم زبان چیست ؟ انتشارات مبتکران با کتاب زبان جامع کنکور در صف پرفروش ترین ها قرار گرفته است. در این کتاب مطالب آموزشی سه دوره متوسطه مورد بررسی قرار گرفته است و با مرور کلی مطالب دانش آموزان را در یادگیری بیشتری یاری می کند. در حقیقت این کتاب به سه بخش تقسیم بندی شده است بخش اول مربوط به مطالب آموزشی پایه دوازدهم بخش دوم مربوط به یادآوری مطالب آموزشی پایه دهم تا یازدهم و بخش سوم مربوط به ضمائم است. یکی از مزیت های این کتاب که دلیلی اصلی فروش بالای آن شده است یادگیری در زمان کوتاه است.

کتاب کمک آموزشی شیمی و زیست دوازدهم

درس شیمی و زیست از دیگر دروس مهم در کنکور است که انتشارات خیلی سبز با انتشار کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم و کتاب کمک درسی زیست دوازدهم توانسته نظر بسیاری از دانش آموزان را به خود جلب نماید. اگز می خواهید درصد شیمی را در کنکور افزایش دهید می توانید کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم خیلی سبز را خریداری نمایید. کتاب کمک درسی زیست خیلی سبز با ارائه نکات ریز و کلیدی از این درس آموزش را به بهترین حالت ارائه نموده است. اگر قصد خرید کتاب کمک درسی برای این دو درس را دارید می توانید از وب سایت زودر اقدام به خرید نمایید.

در رشته های ریاضی و تجربی درس شیمی یکی از دروس مشترک می باشد و به جرات می توان گفت یکی از دروس مهم و اصلی است. به همین دلیل دانش آموزان هر دو رشته در صورتی که می خواهند نتیجه مطلوبی در کنکور کسب کنند لازم است توجه ویژه ای به این درس داشته باشند و در صورت داشتن نقاط ضعف در این درس آن را با استفاده از کتاب های کمک درسی برطرف نمایند. خوشبختانه استقبال دانش آموزان از کتاب های کمک درسی سبب پیشرفت تحصیلی آن ها شده است.

چگونه از کتاب های کمک درسی استفاده کنیم

شیمی یکی از دروسی است که در زندگی روزمره با آن در ارتباط مستقیم هستیم به همین دلیل مطالعه این کتاب می تواند در آینده زندگی ما بسیار تاثیر گذار و مفید باشد بنابراین مهم شمردن مطالب آموزشی شیمی نه تنها در کنکور بلکه در زندگی آنده نیز حائز اهمیت است. کما اینکه این درس در رشته تجربی و ریاضی یکی از دروس مهم تلقی می شود و درصد بالای آن در کنکور می تواند در انتخاب رشته شما برای قبولی بسیار تاثیرگذار باشد.

روش های مطالعه درس شیمی

درس شیمی یک درس کاملا مفهومی است و دانش آموزان برای یادگیری مطالب آن باید کاملا موضوعات را درک نمایند، بنابراین روش مطالعه این درس با سایر دروس کمی متفاوت است زیرا این درس با دروس حفظی تفاوت دارد و در صورت عدم درک مطالب نمب توان موضوعات را حفظ نمود. یکی از نکات کلیدی و مهم در یادگیری مطالب آموزشی درس شیمی هم همین است که باید مطالب آموزشی به طور کامل تفهیم شود. به همین منظور لازم است برای مطالعه درس شیمی ابتدا از کتاب درسی شروع کنید و مطالب کتاب را به طور کامل و عمیق درک کنید.

برای درک بهتر و بیشتر مطالب می توانید از کتاب کمک درسی استفاده نمایید زیرا در کتاب های کمک درسی با ارائه سوالات و تمرینات بیشتر به همراه مثال های کاربردی درک مطالب ساده تر خواهد شد البته که باید این نکته را خاطر نشان کنیم که هر انتشارات با ارائه متدهای اموزشی متفاوت و بسته به نیاز دانش آموزان می تواند مفید و کاربردی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
حساب من