کاربرد منگنه کوب دستی

کاربرد منگنه کوب دستی

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

وقتی ما جوان هستیم ، منگنه کوب دستی یک ابزار ساده به نظر می رسد و فقط یک لوازم تحریر دیگر برای مدرسه یا ادارات هستند. یکی روی میز معلم قرار دارد و تنها زمانی ممکن است به آن توجه کنیم که باید از آن استفاده کنیم. منگنه کوب دستی برای بسیاری از جمله کارمندان اداری یک ابزار ضروری هستند شاید به اندازه سایر لوازم تحریرها مورد استقبال عمومی قرار نگرفته باشند اما انواع مختلفی از منگنه وجود دارد و هر کدام هدف متفاوتی دارند. زودر در این مطلب مروری بر رایج ترین منگنه ها و کاربرد منگنه کوب دستی دارد.

کدام منگنه برای شما مناسب است؟ امیدواریم این مطلب شما را در مورد انواع گسترده ای از منگنه های موجود در بازار مطلع کند. هر کدام به طور خاص برای اهداف متفاوتی طراحی شده اند و باید هدفی را انتخاب کنید که مناسب نیازهای شخصی شما باشد. صرف نظر از صنعتی که در آن کار می کنید ، یک گزینه منگنه برای شما وجود دارد. منگنه یک دستگاه مکانیکی است که برای اتصال کاغذها به یکدیگر استفاده می شود. اتصال دهنده ، که اصلی نامیده می شود ، یک شکل 2 شاخه است که معمولاً از فلز ساخته شده است.

آشنایی با انواع منگنه ها

هنگامی که به منگنه فشار وارد می شود ، منگنه را از طریق یک تکه کاغذ هدایت می کند ، که شاخک ها را تا می کند و یک اتصال محکم ایجاد می کند. منگنه ها دارای دو نوع قدرت متمایز هستند: دستی و برقی.

منگنه رومیزی

یکی از متداول ترین انواع منگنه هاست و معمولا در هر خانه و یا محل کاری یک منگنه رومیزی وجود دارد. این نوع منگنه ها به طور کلی دارای قیمت اقتصادی هستند و استفاده از آنها آسان است. استفاده از آنها به روش کار زیادی احتیاج ندارد و شما تنها زمانی آن را بیرون می آورید که نیاز به چسباندن چند تکه کاغذ به یکدیگر یا کاردستی داشته باشید.

منگنه برقی

در یک محیط اداری با مقدار زیادی کاغذ ، یک دستگاه منگنه کوب دستی ممکن است چند اشکال داشته باشد. یکی از این موارد ، کارهایی است که اغلب برای چسباندن همه کاغذها به یکدیگر لازم است. هزاران ورق کاغذ که در یک روز از یک دفتر عبور می کنند به معنای نیاز تقریبا ثابت برای چسباندن کاغذ به هم است. بنابراین نه تنها زمان زیادی را می گیرد ، بلکه باعث ایجاد استرس جسمی نیز می شود. حرکات مداوم ممکن است باعث فشار به مچ دست شما شود که ایده آل نیست. بسیاری از شرکت ها می توانند از منگنه برقی استفاده کنند که سهولت استفاده و حداقل تلاش کاربر را ارائه می دهد. این منگنه کوب ها می توانند چند ده صفحه را تنها با یک منگنه محکم کنند.

کاربرد منگنه کوب دستی

منگنه دستی از روی سطح کار برداشته شده و در دست استفاده می شود. آنها اغلب دارای دسته نرم برای استفاده راحت هستند. یکی از رایج ترین انواع منگنه هاست. یک منگنه برقی همیشه آنطور که نیاز دارید عمل نمی کند. این به این دلیل نیست که آنها خوب ساخته نشده اند ، اما گاهی اوقات شما به چیزی با کمی قدرت بیشتر نیاز دارید. منگنه کوب های دستی در اندازه های مختلف وجود دارند. آنها معمولاً می توانند با منگنه هایی که اندازه آنها تقریباً یک اینچ است کار کنند و به طور معمول می توانند بیش از 200 برگ کاغذ را به هم بچسبانند.

منگنه کوب دستی دارای طراحی منحصر به فردی نسبت به بسیاری از همتایان خود هستند ، اما داشتن این ابزار بسیار مفید است. قاعده پهن تر از سر است و به سمت بالا بلند شده است. این منگنه ها عموماً برای جزوات یا بروشورها استفاده می شوند. ارگونومی این منگنه آن را برای افرادی که همزمان جزوه های زیادی تهیه می کنند ، انتخابی عالی می کند.

منگنه کوب دستی کوچک لزوماً متنوع ترین منگنه نیستند ، اما کاربر پسند و مفید هستند که در کیف خود قرار دهید. اینها به طور کلی ارزان ، سبک و قابل پر شدن هستند. آنها عموماً از پلاستیک ساخته شده اند ، بنابراین می توانند ضربه ای را وارد کنند. اگرچه شاید مفیدترین گزینه نباشد ، اما مطمئناً در دسترس بودن آن مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

پیشنهاد ما به شما

آخرین محصولات مشاهده‌شده

سبد خرید
فروشگاه
حساب من