کتاب کمک آموزشی, مقالات

کتاب تست آنلاین شیمی کنکور منیاز

کتاب تست آنلاین شیمی کنکور منیاز

این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی به راحتی می توان استفاده نمود حتی در کتاب های کمک درسی شاید شما هم شنیده اید که کتاب تست آنلاین این روزها بسیار مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است دلیل این موضوع دیجیتالی شدن بسیاری از اتفاقات است. به همین منظور زودر سعی دارد با انتشار یک ویدئو از زبان استاد وحید اسماعیلی دبیر شیمی مدارس تیزهوشان تهران و مولف کتاب آنلاین تست شیمی کنکور منیاز شما را با این کتاب بیشتر آشنا کند پس حتما برای تماشای این ویدئو زمان بگذارید.

شیمی واکنش ها و تغییرات فیزیکی را که هنگام ایجاد یا تبدیل ترکیبات رخ می دهد ، مطالعه می کند. زیر شاخه های شیمی شامل شیمی آلی ، شیمی معدنی ، شیمی تحلیلی ، الکتروشیمی ، اسیدهای نوکلئیک ، ساختار مولکولی ، شیمی اندام فلزی و شیمی فیزیکی است.

کتاب تست آنلاین شیمی کنکور منیاز

یکی از ویژگی های مهم این کتاب این است که پاسخ سوالات به صورت ویدئویی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که این موضوع می تواند بسیار مفید باشد برای آن دسته از دانش آموزانی که به دنبال یک راهکار جدید برای آموزشی و یادیگیری هستند و یا دانش آموزانی که حافظه بصری قوی دارند با دیدن این ویدئو ها به راحتی می توانند مطالب آموزشی را در ذهن تثبیت نمایند.

از دیگر ویژگی های این کتاب می توان به تنوع بالا تست ها و مواجه شدن دانش آموزان در طول هفته با تست های جدید باشد چرا که این کتاب به دلیل آنلاین بودن قابلیت آپدیت دارد بنابراین تست ها امکان تغییر و آپدیت شدن دارند به همین خاطر دیگر نیازی نیست برای به روز شدن تست ها هزینه اضافی برای خرید کتاب کمک درسی دیگری پرداخت کنید و یا منتظر نسخه چاپی آن کتاب باشید. قیمت این کتاب های آنلاین بسیار مقرون به صرفه است و خوشبختانه با استقبال دانش آموزان همراه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *