آرایه های ادبی جیبی خیلی سبز

آرایه های ادبی جیبی خیلی سبز

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

شاید این روزها استفاده از کتاب های جیبی جهت آمادگی برای کنکور اتفاق عجیبی نباشد چرا که انتشارات خیلی سبز و سایر انتشارات ها برای سهولت کار دانش آموزان مجموعه ای از تمرین ها و نکات کنکوری را در یک کتاب گردآوری کرده اند. در درس ادبیات آرایه های ادبی جیبی خیلی سبز با ارائه چندین اصطلاح و قالب های شعری و هر آنچه که در آرایه های ادبی مهم و مورد نیاز است را در اختیار شما قرار داده است.

شاید از خود سوال می کنید چرا باید کتاب جیبی آرایه های ادبی خیلی سبز را انتخاب کنیم ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت آرایه ها در درس ادبیات مهارت محور است و با حفظ کردن تعاریف نمی توان آن ها را در ذهن دانش آموزان ماندگار نمود. بنابراین لازم است برای ماندگاری آرایه ها تمرین کنید و راه حل آن استفاده از کتاب جیبی آرای های ادبی خیلی سبز است زیرا این کتاب به شما این فرصت را می دهد که در هر زمان وقت و توانتان را صرف یادگیری کنید.

آرایه های ادبی جیبی خیلی سبز

شاید یکی از دغدغه های همیشگی دانش آموزان برای خرید یک کتاب کمک درسی نداشتن اطلاعات کافی درباره آن کتاب باشد. وب سایت زودر این امکان و این فرصت را برای دانش آموزان فراهم نموده است تا با مطالعه کامل توضیحات درباره یک کتاب برای خرید آن تصمیم گیری نمایند. کتاب کمک درسی آرایه های ادبی خیلی سبز علاوه بر آموزش نکات مهم و کنکوری را به دانش آموز یادآور می شود و بر آن تاکید می کند. اگر این کتاب را خریده اید شاید با عنوان زور آزمایی مواجه شده باشید. در کنار تمرین ها بعد از هر بخش آموزشی شما می توانید میزان یادگیری خود را محک بزنید!

شاید یکی از کارهای دشوار پیدا کردن آرایه های ادبی در یک متن و یا شعر باشد اما خوشبختانه این روزها این کار دشوار نیست چرا که کتاب های کمک درسی زیادی وجود دارد که با مطالعه آن ها می توانید این مهارت را در خود تقویت نمایید. شاید یکی از نکات مثبت و مفید کتاب کمک درسی آرایه های ادبی خیلی سبز برای کنکوری ها این است که به شما آموزش می دهد در کمترین زمان بهترین پاسخ ها را بیابید همان طور که می دانید در کنکور وقت طلاست و شما زمان کافی برای خواندن متن های طولانی نخواهید داشت بنابراین باید بدانید چگونه می توان در متن های طولانی پاسخ را یافت.

این روزها کتاب آرایه های ادبی جیبی خیلی سبز را غول جیبی می دانند زیرا این کتاب در قطع جیبی به چاپ رسیده است و شما می توانید از آن در هر مکانی استفاده نمایید چرا که حمل آن ساده است. حال که با تهیه این کتب می توانید رتبه خود را در کنکور تعیین کنید و سرنوشت خود را به بهترین شکل رقم بزنید همین الان دست به کار شوید.

دستور زبان فارسی جیبی خیلی سبز

بیشتر دانش آموزان در دوران کنکور از خشک و دشوار بودن مباحث دستور زبان فارسی شکایت دارند بنابراین استفاده از کتاب کمک درسی دستور زبان فارسی جیبی خیلی سبز با عنوان هفت خان بسیار کاربردی است. چرا که هدف اصلی این کتاب آموزش تستی مباحث دستور زبان است و مطالعه این کتاب می تواند تا حدودی این مسیر را برای دانش آموزان هموار نماید.

این کتاب شامل یک درسنامه است که بسیار شبیه به یک جزوه ی کلاسی است زیرا با ارائه مثال ها و تمرین بعد از توضیحات کلی نکات کنکوری زیادی را بیان کرده است. البته لازم است یادآور شویم دستور زبان به دلیل حجم زیاد مطالب گاهی اوقات دانش آموز را دچار سردرگمی و آشفتگی می کند و این موضوع کاملا طبیعی است زیرا دستور زبان فارسی پر از نکته و مطلب است که حجم بالای این مطالب می تواند یادگیری را دشوار نماید. در کتاب های کمک درسی بیشتر مباحث به صورت فشرده ذکر شده است تا اکثر سلیقه ها را راضی نماید توصیه زودر به شما این است که کتاب دستور زبان هفت خان خیلی سبز را خریداری نمایید زیرا این کتاب به دلیل حجم کم می تواند منبع مناسبی برای مطالعه و آمادگی شما برای کنکور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

پیشنهاد ما به شما

آخرین محصولات مشاهده‌شده

سبد خرید
فروشگاه
حساب من