لوازم التحریر فابر کاستل

لوازم التحریر فابر کاستل

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

علاوه بر اینکه بزرگترین تولید کننده قلم ، مداد ، دفتر و وسایل هنری در جهان است ، دقیقاً چه چیزی Faber-Castell را به عنوان یک برند بزرگ تبدیل می کند؟ به هر حال ، اتومبیل های فیات هم بسیار رایج هستند ، اما شما نمی بینید افراد زیادی از این اتومبیل استفاده کنند. اما چند بار می بینید کسی از لوازم التحریر فابر کاستل استفاده کند؟

تاریخچه لوازم التحریر فابر کاستل

اگرچه برخی از مارک های معروف قلم ، مانند Société Bic ، تا اواخر سال 1945 تاسیس شدند ، اما فابر کاستل به قرن 18 برمی گردد که توسط Kaspar Faber در سال 1761 در نورنبورگ تاسیس شد. در ابتدا یک سازنده کابینت ، فابر در سال 1761 کارگاه کوچکی تأسیس کرد و در آنجا مداد تولید کرد ، که در آن زمان ، برخلاف تصور امروزی ، به طور معمول تجارت یک نجار بود. آنچه باعث خاصیت فوق العاده فابر شد، این است که او تشخیص داد که مداد گرافیت به راحتی شکست می خورد و بر خلاف رقبای خود ، او تلاش زیادی کرد تا مداد خود را با آناتومی و رزین های اتصال بهبود بخشد که همین موضوع به او یک برتری واضح نسبت به رقبای او می دهد.

لوازم التحریر فابر کاستل

با این حال جالب است که این شرکت در زمان حیات او کوچک بود و گسترش نیافت تا اینکه نوه بزرگ او ، یوهان لوتار فری ههر فون فابر ، تجارت خود را اواخر قرن 19 به فابر کاستل گسترش داد که امروزه می شناسیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید فابر کاستل هنوز هم متعلق به خانواده Faber است ، یعنی کمتر از هشت نسل بعد ! با جدی شدن مشکلات محیط زیست ، فابر-کاستل نه تنها در برزیل ، بلکه در کلمبیا نیز یک پروژه مزارع ایجاد کرده است ، جایی که تلاش برای اهداف زیست محیطی و اجتماعی خود تلاش می کند.

چرا فابر کاستل را انتخاب کنیم ؟

Faber-Castell از قلم های خود بسیار مطمئن است ، به طوری که مردم را به کارخانه و موزه معروف Faber-Castell در جهان دعوت می کند. فراتر از هر اقدام دیگر ، مشهورترین ویژگی هر محصول Faber-Castell کیفیت ، کارایی و ماندگاری است. لوازم التحریر فابر کاستل با استفاده از بالاترین درجه مواد ، توسط بهترین طراحان جهان طراحی شده و توسط بهترین صنعتگران جهان تولید شده است ، کیفیت بی انتها را بارها و بارها تضمین می کند.

وینسنت ون گوگ و پل کلی هنرمندان مشهور جهان چه مشترکاتی دارند؟ جدا از داشتن خلاقیت و استعداد هنری فراوان ، هر دو از محصولات طراحی شده و ساخته شده توسط شرکت آلمانی Faber-Castell استفاده کردند. Faber-Castellدر طراحی و تولید همه چیز از گرافیت و مداد رنگی با کیفیت بالا گرفته تا قلم و آبرنگ تخصص دارد و توسط Kaspar Faber در سال 1761 تاسیس شده است.

لوازم التحریر فابر کاستل

با گذشت بیش از 250 سال از آغاز فابر کاستل، چارلز فون فابر-كاستل نماینده نسل نهم كه در مشاغلی مشغول به فعالیت است كه هم اكنون حدود 7500 نفر را در سطح جهان استخدام می كند و در 9 كشور دارای محل تولید است. فون فابر-كاستل ، مدیرعامل Faber Premium ، می گوید: “پیچیدگی زیادی وجود دارد و این چیزی است كه امروز واقعاً ما را متمایز می كند ، این است كه ما چنین طیف گسترده ای از محصولات را داریم.” وی افزود: “می دانید ، ما فقط تولیدكننده مداد نیستیم ، بیش از چهار هزار محصول داریم.” پدر چارلز ، آنتون ولفگانگ فون فابر-كاستل – كه در اوایل سال جاری و پس از یك بیماری جدی درگذشت – در سال 1978 به عنوان رئیس این تجارت انتخاب شد. چارلز گفت: “من همیشه خیلی به پدرم نگاه می کردم.”

گرانترین مداد مکانیکی جهان متعلق به کدام شرکت است؟

امروزه ، کار نوشتن می تواند به سادگی فشار دادن صفحه کلید باشد. اما کسانی که هنوز برای رابطه بین ظرف و یک کاغذ ارزش قائل هستند خیالشان راحت خواهد بود که می دانند سبک قدیمی از بین نرفته است. Faber-Castell ، قدیمی ترین تولید کننده مداد روی زمین ، اخیراً با انواع محصولات قلم لوکس که به بازار عرضه شده است این نوید را به دوستداران قلم و کاغذ می دهد.

اگر فکر پرداخت هزینه های بالا برای خودکار یا مداد باعث ترس شما می شود ، حتما ادامه این مطلب را دنبال کنید چرا که شرکت فابر کاستل مدعی تولید گرانترین مداد جهان است – مدادGraf von Faber-Castell Perfect، که شامل چوب زیتون 240 ساله ، طلای سفید 18 عیار و سه الماس است به ارزش 12000 دلار !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

پیشنهاد ما به شما

آخرین محصولات مشاهده‌شده

سبد خرید
فروشگاه
حساب من