معرفی کتاب فیزیک جامع منتشران

معرفی کتاب فیزیک جامع منتشران

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

با معرفی کتاب فیزیک جامع منتشران از زبان مولف آن استاد فرزاد نامی شاید بتوانید ساده تر در انتخاب کتاب کمک درسی برای درس فیزیک تصمیم گیری نمایید. همان طور که می دانید درس فیزیک یکی از دروس مهم در کنکور محسوب می شود و محتوای این کتاب با هدف آماده سازی دانش آموزان برای کنکور تالیف شده است. سایز و فونت نوشته ها در این کتاب کمک درسی که جزو موارد ظاهری به حساب می آید بسیار مناسب انتخاب شده است. همین طور مطالب با لحنی ساده و صمیمی بیان شده تا دانش آموزانی که نیاز به توضیحات بیشتر برای یادگیری مطالب دارند با بیانی دیگر مطالب آموزشی را فرا گیرند.

معرفی کتاب فیزیک جامع منتشران

روان بودن این کتاب سبب شده تا دانش آموزان بتوانند درس فیزیک را به خوبی یاد بگیرند بنابراین اگر از نظر شما فیزیک درس سخت و دشواری است پیشنهاد می کنیم کتاب فیزیک جامع منتشران را خریداری کنید تا از ساده بودن درس فیزیک مطمئن شوید. از ویژگی های این کتاب کمک درسی می توان به درسنامه بسیار کاربردی آن اشاره نمود نکات مهم و کلیدی که در این کتاب گنجانده شده در کنکور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این کتاب برای دانش آموزان سال دوازدهم بسیار بسیار مناسب است چرا که این فرصت را به دانش آموز می دهد تا تمامی تست های کتاب را حل کند و خیال دانش آموز را از همه نوع تست های سال دوازدهم راحت می کند.

آخرین نسخه ای که از این کتاب به چاپ رسیده است کاملا براساس کنکور سال 1400 بازنویسی شده و این موضوع می تواند به دانش آموزان بسیار کمک کند تا با تست های سال های اخیر هم آشنا شوند. این کتاب دارای 2910 تست است که برای دانش آموزان با سطح علمی متفاوت تقسیم بندی شده است یعنی دانش آموزان متوسط و قوی هم می توانند از این کتاب استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
حساب من