چرا نوشت افزار ایرانی بخریم

چرا نوشت افزار ایرانی بخریم

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

برخی افراد که تا به حال از کالاهای خارجی و برندهای خارجی استفاده می کردند برایشان سوال است که چرا نوشت افزار ایرانی بخریم چرا که استفاده از نوشت افزارهای خارجی در ازای قیمت بالاتر کیفیت بهتری را از خود بر جای گذاشته است که اکثر مردم به این کالاها اعتماد کرده و ترجیح می دهند در ازای قیمت بالاتر ماندگاری بیشتری را داشته باشند. اما این مقایسه زمانی تاثیر گذار خواهد بود که شما هم نوشت افزار خارجی را استفاده کنید و هم نوشت افزار ایرانی ! خوشبختانه با شروع تولیدات داخلی در حوزه لوازم تحریر و نوشت افزارهای ایرانی می توان گفت قیمت لوازم تحریر و نوشت افزار منطقی تر شده است.

چرا نوشت افزار ایرانی بخریم

خرید و استفاده از نوشت افزار ایرانی علاوه بر ایجاد اشتغال و فرصت های شغلی برای جوانان به صنعت لوازم التحریر هم رونق می بخشد. علاوه بر این بسیاری از کارخانه های تولید نوشت افزار و لوازم تحریر با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها سعی بر این دارند که کالاهایی هم تراز با برندهای خارجی تولید کنند. خوشبختانه این روزها شاهد تولید نوشت افزارهایی با برندهای ایرانی هستیم که تشخیص خارجی و ایرانی بودن این برند کار ساده ای نخواهد بنابراین با حمایت از تولید کالاهای ایرانی می توانیم این چرخه را ماندگار کنیم.

برند پنتر تولید کننده لوازم تحریر و نوشت افزارهای ایرانی است که سال هاست فعالیت خود را آغاز نموده است و در بازار لوازم تحریر جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است چرا که به عنوان یک نوشت افزار ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است و از نظر زیبایی در طراحی و کیفیت با برندهای خارجی رقابت می کند. به طوری که بسیاری از افراد در جامعه هنوز هم نمی دانند برند نوشت افزار پنتر ایرانی است!

این روزها با توجه به اینکه در عصر دیجیتال زندگی می کنیم با یک جستجوی ساده در اینترنت تازه موجه می شوید در چه دریای بزرگی از لوازم التحریر و نوشت افزار قرار دارید و اینجاست که انتخاب از بین هزاران مدل و برند بسیار دشوار خواهد شد. همان طور که می دانید استفاده از طرح های فانتزی در نوشت افزارها و لوازم تحریر سبب افزایش فروش محصول در بین دانش آموزان خواهد شد بنابراین تنوع نوشت افزارهای فانتزی هم به نوشت افزارهای دیگر افزوده خواهد شد.

لوازم تحریر ایرانی یا خارجی ؟!

همان طور که می دانید بازار لوازم تحریر به سه بخش تقسیم می شود: لوازم تحریر مناسب برای دانش آموزان، لوازم التحریر مناسب برای دانش آموزان و لوازم هنری، لوازم التحریر اداری مناسب برای کارمندان.

در سال های گذشته بازار لوازم التحریر خارجی بسیار داغ بود و واردات لوازم تحریر از کشور هند، چین و ترکیه سبب شده بود تا کالاهای ایرانی دیده نشود و مورد استقبال قرار نگیرد اما این روزها به دلیل حمایت از کالاهای ایرانی افرادی که نوشت افزار و لوازم التحریر ایرانی خریداری کرده اند معتقدند برخی برندهای ایرانی از نظر کیفیت و زیبایی با برندهای خارجی برابری می کنند.

تاکنون 25 برند لوازم التحریر ایرانی در کشور مشغول به فعالیت هستند و سعی دارند با تنوع بالای محصولات رضایت مشتریان را جلب نمایند. استفاده از شخصیت های کارتونی برای طراحی و زیبایی ظاهری لوازم التحریر موجب استقبال بیشتر دانش آموزان از خرید نوشت افزارهای ایرانی گشته است همان طور که می دانید استفاده از این شخصیت ها بر روی نوشت افزار و سایر لوازم التحریرها در سراسر دنیا رایج می باشد. باید اعتراف کنیم برخی لوازم تحریرها در داخل کشور با کیفیت بالایی تولید می شود و استفاده از آن ها و خریدشان با محصولات و نمونه های خارجی برابری می کند.

به عنوان مثال مداد، پاک کن، دفتر و … محصولاتی هستند که در داخل کشور تولید می شوند و از کیفیت بالایی برخوردارند بهتر است یک بار از این محصولات و لوازم تحریر خریداری کنید تا نتیجه و رضایتتان از خرید را حس کنید. البته که می توانید در فروشگاه های آنلاین قبل از سفارش از نظرات سایر کاربرانی که آن محصول را خریداری کرده اند و نظرشان را به اشتراک گذاشته اند نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

پیشنهاد ما به شما

آخرین محصولات مشاهده‌شده

سبد خرید
فروشگاه
حساب من