کتاب کمک آموزشی, مقالات

کتاب های مینی میکرو طلایی

کتاب های مینی میکرو طلایی

هر سال اواسط تابستان برای برخی از دانش آموزان پایان رقابت کنکور است و برای برخی شروع و آغاز این رقابت خواهد بود بنابراین این چرخه هر سال تکرار خواهد شد و دانش آموزان برای رسیدن به آینده ای درخشان باید تمام تلاششان را بکنند. اما این روزها با انتشار کتاب های کمک درسی مختلف دیگر نگرانی ها و استرس ها برای آمادگی در کنکور مانند گذشته نخواهد بود! از کتاب های مینی میکرو طلایی تا کتاب های جمع بندی و جیبی همه و همه برای آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان منتشر می شوند. اما در این مطلب قصد داریم درباره کتاب های مینی میکرو طلایی بیشتر صحبت کنیم پس با زودر همراه شوید.

کتاب های مینی میکرو طلایی

این سری از کتاب ها برای کنکوری های نظام جدید گردآوری شده است و همان طور که از نامش پیداست پر از نکته های طلایی پایه  های دهم تا دوازدهم است چرا که برای آمادگی در کنکور لازم است از پایه دهم شروع کنید و این سری از کتاب ها می تواند منبع مناسبی جهت آمادگی در کنکور باشد. کتاب های میکرو طلایی که توسط انتشارات گاج تالیف شده است شامل درسنامه، تست و نکات طلایی در پایان هر درس می باشد و همین موضوع می توانند کنکوری ها را مجاب به خرید این کتاب نماید.

همان طور که می دانید نوشتن و به خاطر سپردن تمامی نکات مهم و کلیدی برای آمادگی در کنکور می تواند کار دشواری باشد و در بازه زمانی که برای کنکور آماده می شوید در صورت عدم تمرین مکرر و یادآوری ممکن است فراموش شود چرا که تعداد دروس بالاست و همه دروس دارای نکات کلیدی و طلایی هستند! گاهی اوقات لازم است برای برخی از دروس از کتاب های کمک درسی برای یادآوری و تکرار هر چه بیشتر این نکات استفاده نمایید. که البته این انتخاب کاملا به دانش آموز بستگی دارد.

شاید به جرات می توان گفت کتاب های میکرو طلایی به تنهایی می تواند منبع مناسبی برای مطالعه باشد زیرا علاوه بر تست های آموزشی و تست های کنکور سال های گذشته شامل تمام نکات طلایی و مهم کنکوری مربوط به آن درس هم می باشد و بسیاری از دانش آموزان به دنبال چنین منبعی هستند.

چرا کتاب های کمک درسی گاج را انتخاب کنیم ؟

کتاب های میکرو طلایی با بررسی نیازهای دانش آموزان گردآوری شده است بنابراین سعی کرده با ارائه درسنامه ای مختصر و ارائه نکات کلیدی و بیان همه مفاهیم دانش آموزان را سردرگم ننماید. با ارائه تست های متنوع دانش آموز را به تست زنی و قرارگیری در فضای کنکور عادت می دهد. نمودارهای درختی طراحی شده در پایان هر درس امکان دوره و جمع بندی مجدد مطالب را به دانش آموز می دهد. از این سری کتاب های می توانید در کنار کتاب درسی استفاده نمایید و خود را برای کنکور آماده نمایید.

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده است که این سری از کتاب ها برای تمام رشته ها چاپ شده است یا خیر ؟ باید بگوییم برای هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی کتاب های میکرو طلایی گاج موجود است. فقط لازم است درسی را که در آن احساس ضعف می کنید و نیاز به مطالعه بیشتر را در خود احساس می کنید نام ببرید تا کتاب های میکرو طلایی این مشکل را برای شما برطرف نماید.

شاید بهتر است بدانید برخی از دروس در هر سه رشته مشترک هستند و تغییراتی در مطالب آموزشی آن ها وجود ندارد یکی از این دروس که در کنکور هم جزو دروس عمومی می باشد عربی است کتاب میکرو طلایی عربی یک کتاب مشترک بین رشته های ریاضی، تجربی و انسانی است. شاید باورتان نشود اما در این کتاب 2100 تست از پایه دهم، یازدهم و دوازدهم گردآوری شده است که همین موضوع می تواند شما را با فضای کنکور آشنا نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *