کتاب کمک درسی دهم تجربی خیلی سبز

کتاب کمک درسی دهم تجربی خیلی سبز

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

انتخاب و خرید کتاب کمک درسی به عنوان یکی از منابع آموزشی معتبر برای هر دانش آموزی شاید حداقل یک بار اتفاق افتاده باشد این انتخاب گاهی اوقات ممکن است با تصمیم خود دانش آموز صورت گیرد که در این صورت پایه تحصیلی، رشته و انتشارات حائز اهمیت خواهد بود. اما در برخی مواقع ممکن است دانش آموز با توصیه های معلم تصمیم به خرید کتاب کمک درسی بگیرد که در این صورت بسته به پایه تحصیلی و رشته معلم به عنوان مثال کتاب کمک درسی دهم تجربی خیلی سبز را پیشنهاد می دهد که در این شرایط خرید کتاب کمک درسی ساده می باشد.

در این مطلب سعی داریم برخی از کتاب های کمک درسی پایه دهم تجربی انتشارات خیلی سبز را بررسی کنیم تا اگر قصد خرید کتاب کمک درسی از این انتشارات را دارید راحت تر و بهتر تصمیم گیری نمایید. پایه دهم یکی از مقاطع مهم برای کنکوری هاست بنابراین لازم است اگر در درس خاصی احساس ضعف می کنید با خرید کتاب کمک درسی مربوط به آن درس این ضعف را جبران نمایید.

کتاب کمک درسی دهم تجربی خیلی سبز

از درس فیزیک شروع می کنیم چرا که درس فیزیک از دورس مهم رشته تجربی در پایه دهم است که 27 درصد سوالات فیزیک در کنکور سراسری از پایه دهم می باشد بنابراین یادگیری دقیق و عمیق مطالب آموزشی این پایه سبب موفقیت دانش آموزان در سال های بعد می گردد.

همان طور که می دانید هدف از نشر کتاب کمک درسی بالا بردن سطح علمی دانش آموزان است کتاب کمک درسی فیزیک دهم خیلی سبز شامل یک درسنامه است که مطالب و محتواهای آموزشی را به طور مختصر و مفید بیان می کند این کتاب مناسب برای دانش آموزانی است که کلیت موضوع را یاد گرفته اند اما برای مرور و جمع بندی اطلاعات و تمرین و تکرار مطالب آموزشی نیاز به کتاب کمک درسی دارند. می توان نتیجه گرفت این کتاب برای دانش آموزانی که سطح علمی بالایی دارند مناسب است. دانش آموزانی که سطح علمی پایین تری دارند باید از کتاب های کمک درسی با درسنامه ای جامع تر استفاده کنند چرا که محتواهای کامل سبب می شود مطالب آموزشی با توضیحات بیشتر در اختیار دانش آموز قرار گیرد. همین طور لحن ساده و صمیمی کتاب های کمک درسی سبب می شود یادگیری و درک مطالب بهتر باشد.

کتاب فیزیک دهم تست تجربی خیلی سبز 300 صفحه ایست که شامل تمامی مباحث فیزیک پایه دهم می شود این کتاب دارای درسنامه ای جامع و مفصل است که به دانش آموز این فرصت را می دهد تا با زبانی دیگر مطالب آموزشی کتاب را بیاموزد.

ویژگی هایی که در انتخاب کتاب کمک درسی تاثیرگذار است

برای انتخاب کتاب کمک درسی برخی دانش آموزان به ظاهر و صفحات داخلی آن توجه می کنند بنابراین می توان نتیجه گرفت استفاده از جلد گرافیکی و جذاب می تواند سبب فروش آن کتاب کمک درسی شود همین طور استفاده از طراحی های گرافیکی سبب منحصر به فرد شدن آن کتاب خواهد شد. ظاهر کتاب تا حدی زیادی در انتخاب و تصمیم گیری برای خرید کتاب کمک درسی تاثیرگذار است البته به این نکته هم دقت داشته باشید که استفاده از تصاویر در متن کتاب کمک درسی می تواند به یادگیری بیشتر دانش آموزان کمک کند.

همان طور که می دانید استفاده از تصاویر مرتبط با مطالب آموزشی به ماندگاری مطالب و تثبیت آن ها در ذهن کمک می کند. همین طور استفاده از رنگ های شاد و متنوع می تواند در انتخاب تاثیرگذار باشد البته استفاده از کاغذهای با کیفیت هم برای برخی از دانش آموزان که در کتاب ها یادداشت برداری می کنند حائز اهمیت است. پیشنهاد زودر به دانش آموزانی که قصد خرید کتاب کمک درسی برای بهبود سطح علمیشان دارند این است که قبل از خرید حتما هدفشان را معیین کنند تا در ادامه مسیر از خریدشان احساس رضایت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
حساب من