چه نوشت افزاری بخریم؟

چه نوشت افزاری بخریم؟

در این مقاله چه می‌خوانیم ...

همان طور که می دانید برای شروع سال تحصیلی و آموزش لازم است نوشت افزار مربوط به هر پایه تهیه شود. با خواندن مقاله “نوشت افزار چیست؟” می توانیم نوشت افزار را بشناسیم و در نهایت اگر در شروع سال تحصیلی جدید شما هم دغدغه ی این را دارید که چه نوشت افزاری بخریم؟ این مقاله را با زودر همراه باشید.

در حقیقت تمام وسایل ضروری مدرسه باید قبل از شروع سال تحصیلی به صورت حضوری یا آنلاین خریداری شود. نوشت افزار وسیله ای ست که با استفاده از آن می توانیم بنویسیم. این ابزارهای نوشتاری در هر پایه تحصیلی متفاوت هستند و باید با توجه به پایه و مقطعی که هستیم اقدام به خرید لوازم التحریر نماییم. در اینجا سعی داریم برخی از این نکات را برایتان به اشتراک بگذاریم.

نوشت افزار مناسب برای دبستان چه لوازمی است؟

دانش آموزان برای شرکت در کلاس درس به لوازم التحریر مناسب نیاز دارند. هنگام انتخاب مداد، دفتر و سایر وسایل کلاس برای کودکان خردسال، اطلاعات زیر را به خاطر بسپارید:

تهیه مداد معمولی مشکی، مداد قرمز، مدادتراش، مداد رنگی، پاک کن و جامدادی بسیار مهم است. زیرا این ها ابزاری هستند که بیشترین استفاده را خواهند داشت. در مقطع دبستان یا ابتدایی دانش آموزان برای یادگیری بیشتر از مداد و پاک کن استفاده می کنند. بنابراین به جرات می توان گفت این نوشت افزار برای دانش آموزان ابتدایی کاربردی تر از سایر لوازم هستند. استفاده از دفتر مشق و نقاشی برای استفاده از مهارت های مهمی مانند دست خط ایده خوبی است. دانش آموزان ابتدایی چون تکالیف سنگینی ندارند اغلب به دفتر هایی با تعداد صفحات کمتر نیاز دارند. و البته جا مدادی هم جزو مواردی هست که ضروری به حساب می آید.

اصلی ترین لوازم تحریر ها برای دبستانی ها
مداد مشکی معمولی مداد قرمز  تراش مداد رنگی
دفتر دفتر نقاشی پاک کن جامدادی

بیشتر بدانید: لوازم تحریر مورد استفاده در ادارات

نوشت افزار مناسب برای دبیرستان چیست؟

دانش آموزان دبیرستانی معمولاً به مجموعه متنوعی از نوشت افزار نیاز دارند. برای اطمینان از این که فرزندان شما به چه چیزی نیاز دارند، به راهنمای خرید لوازم التحریر زیر توجه کنید:

برای پیشرفت و سرعت العمل بالاتر در دوران دبیرستان، استفاده از ماشین حساب یک نیاز ضروری است. با انتخاب ماشین حساب علمی از همان ابتدا مطمئن شوید که تا انتهای دوران تحصیل از خرید هر گونه ماشین حساب دیگر بی نیاز هستید. دانش آموزان دبیرستانی نسبت به دبستانی ها، تکالیف بیشتری دارند. بنابراین ممکن است سالانه از چندین دفتر استفاده کنند. پیشنهاد زودر این است که برای اطمینان از سالم نگه داشتن یادداشت ها، از دفتر کلاسوری استفاده کنید. قابلیت این دفتر ها این است که می­ توانید هر تعداد برگه را به جزوه های خود اضافه یا کم کنید برگه هارا از آن جدا کنید و در سال های آینده هم از کلاسور استفاده کنید.

یک فضای مناسب آموزشی به مواردی بیش از نوشت افزار و کاغذ نیاز دارد. به عنوان مثال مواردی مانند خط کش، پرگار، گونیا، چسب و … همه ی این موارد می توانند کاربردی محسوب شود. خط کش ها در طیف گسترده ای از رنگ ها و طول ها موجود هستند. خط کش های تاشو تقریباً برای همه دانش آموزان ایده آل هستند. زیرا در صورت عدم استفاده به اندازه جمع و جور کاهش یافته و در صورت لزوم تا حدود 30 سانتی متر افزایش می یابد.

لوازم تحریر برای دبیرستانی ها
دفتر کلاسوری خط کش ماشین حساب
پرگار گونیا چسب

خرید لوازم تحریر

نوشت افزار مناسب برای دانشجویان چیست؟

دانشجویان معمولاً به نوشت افزار کمتری نسبت به دانش آموزان دبیرستان نیاز دارند. توصیه های زیر می تواند به هر دانشجویی کمک کند که شروع خوبی در دوران دانشگاهی داشته باشد:

بیشتر دانشجویان دانشگاه مطالب زیادی را یادداشت می کنند. بنابراین دفتر های کلاسوری وسیله ای است که می تواند در یادداشت برداری به دانشجویان کمک کند. ماژیک هایلایتر برای شناسایی مطالب مهم یک متن مناسب هستند. دسترسی به هایلایتر با رنگ های متنوع دانشجویان را قادر می سازد تا یک سیستم کدگذاری شده به رنگ را در مطالعات خود داشته باشند که این خود می تواند کارایی و بهره وری را افزایش دهد.

نتیجه گیری

اگر الان جوابی برای سوال چه نوشت افزاری بخریم؟ پیدا کرده اید. می توانید لوازم آموزشی و موارد دیگر برای مدرسه و دانشگاه را به صورت آنلاین از وب سایت زودر خریداری نمایید. با انواع باورنکردنی لوازم تحریر و نوشت افزار که برای استفاده کودکان نوپا، کودکان پیش دبستانی، کودکان در مهد کودک و همچنین دانش آموزان بزرگتر طراحی شده است، آشنا شوید. ما همچنین طیف وسیعی از محصولات آموزشی مانند کتاب کمک درسی، مداد رنگی و خودکار را داریم که به کودکان و دانش آموزان این امکان را می دهد خرید های خود را یکجا انجام دهند. امروز از سایت زودر دیدن کنید تا مجموعه ای از لوازم التحریر ایده آل برای مدرسه را بیابید.


منابع

https://www.usapad.com/blog/list-of-stationery-items-for-school/

https://en.wikipedia.org/wiki/Stationery

https://www.buzzfeed.com/haltherego/stationery-for-stationery-lovers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
حساب من